Teaforgalmazással bővít a Starbucks
A Starbucks 620 millió dollár készpénzért megvásárolta az atlantai Teavana Holdings Inc. teaforgalmazó vállalatot, amit kávéüzletágához hasonló üzlethálózattá kíván kiépíteni – írja a Wall Street Journal online kiadása.
A tea a víz után a második leggyakrabban fogyasztott folyadék a világon – mondta Howard Schultz, a Starbucks vezérigazgatója a Wall Street Journal lapnak adott interjúban.
„A teával is megtesszük azt, amit a kávéval elértünk” – hangsúlyozta, hozzátéve, hogy a tevékenységi kör bővítése a teaüzletággal nem a kávéüzletág kárára történik. „Lehet, hogy néhányan az akvizícióból a kávéüzletág lassulására következtetnek, de ennek pontosan az ellenkezője az igaz. Komoly elhatározásunk, hogy az elkövetkező öt évben legalább ezer új kávéüzletet nyitunk az Egyesült Államokban.”
A bevásárlóközpontokra szakosodott minőségi teafajtákat értékesítő Teavana kiskereskedelmi vállalatot speciális forró és hideg teakészítményeket árusító teabárhálózattá kívánja kiépíteni a Starbucks. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >