Teaforgalmazással bővít a Starbucks
A Starbucks 620 millió dollár készpénzért megvásárolta az atlantai Teavana Holdings Inc. teaforgalmazó vállalatot, amit kávéüzletágához hasonló üzlethálózattá kíván kiépíteni – írja a Wall Street Journal online kiadása.
A tea a víz után a második leggyakrabban fogyasztott folyadék a világon – mondta Howard Schultz, a Starbucks vezérigazgatója a Wall Street Journal lapnak adott interjúban.
„A teával is megtesszük azt, amit a kávéval elértünk” – hangsúlyozta, hozzátéve, hogy a tevékenységi kör bővítése a teaüzletággal nem a kávéüzletág kárára történik. „Lehet, hogy néhányan az akvizícióból a kávéüzletág lassulására következtetnek, de ennek pontosan az ellenkezője az igaz. Komoly elhatározásunk, hogy az elkövetkező öt évben legalább ezer új kávéüzletet nyitunk az Egyesült Államokban.”
A bevásárlóközpontokra szakosodott minőségi teafajtákat értékesítő Teavana kiskereskedelmi vállalatot speciális forró és hideg teakészítményeket árusító teabárhálózattá kívánja kiépíteni a Starbucks. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >