Te is lehetsz Messi az idei BrandFestivalon
Nemzetközi top speakerek váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán november 20-21-én a Budapest Music Centerben. Több mint 100 előadó, köztük 15 nemzetközi szakember a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait. Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája azt mutatja majd be, hogy a technológiai vállalat hogyan forradalmasítja a sportközvetítéseket miközben egyedi, személyre szabott médiatartalmakat nyújt a sportfanatikusok részére. A technológia segítségével a néző is megtapasztalhatja, hogy egy-egy helyzet előtt mit lát például a Barcelona kiválósága, Lionel Messi a valóságban a pályán!
A Z generáció hatékony elérése napjaink egyik legnagyobb kihívása a márkák számára. Az egyre rövidebb fogyasztói figyelmi küszöbértéküket csak egyre hatásosabb vizuális tartalmakkal lehet meghódítani. A sportipar információs terében hatványozottan jelentkezik ez a tendencia.
Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája arról tart majd előadást, hogy a világ egyik legismertebb technológiai cége hogyan emeli a hagyományos médiaközvetítéseket új szintre; hogyan képes személyre szabott virtuális-élményt nyújtani a nézőknek és miként ad új marketing és kommunikációs lehetőségeket a sportipar szereplőinek. Az Intel technológiájában az újdonságot a személyre szabottság jelenti – a néző a saját telefonján vagy televízióján keresztül eldöntheti majd, hogy melyik játékos szemszögéből szeretné követni a meccset, vagy hologramot vetíthet a nappalijába.
Az Intel True View technológiája az élő közvetítésen jóval túlmutató élményt nyújt. A True View technológiának szerződött partnerei vannak az NFL-ben, az NBA-ben. Szerződésben állnak többek kötött a Barcelona és a Real Madrid gárdával, valamint a Premier League három csapatával, a Manchester City-vel, a Liverpool-lal és az Arsenal-lal.
A legérdekesebb és legvonzóbb alkalmazása a „Légy te a játékos”, amellyel a néző bármikor megállíthatja a meccset és gyakorlatilag egy adott sztár szemszögéből láthatja a pályát, a kaput.
A technológia úgy működik, hogy az Intel a stadionokba 38 darab ultra-magas, 5K felbontású kamerát telepít – ezek meccsenként több mint 200 terabájt adatot rögzítenek és küldenek egy szerverre. A rögzített pixeleket háromdimenziós képpé alakítják, műholdra küldik, majd visszastreamelik a nézők kommunikációs eszközeire. Nemcsak a játékosok szemszögét akarják lemodellezni, hanem az adott közvetítések háromdimenziós hologramját is, amit akár a nappaliban is ki lehet majd vetíteni. Az alapvetően Hollywood filmiparában használatos képalkotást azért terjesztette ki a sportra az Intel, mert az NFL, az NBA és az európai foci célközönsége világszerte óriási tömegeket ültet le a képernyők elé.
Kapcsolódó cikkeink
Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz
Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített…
Tovább olvasom >Ready for boarding: a BrandFestival Berlin felé veszi az irányt
A német Superbrands-szel szervezi első európai konferenciáját a Republic Group,…
Tovább olvasom >Újabb témák és előadók a BrandFestiválon
Infláció, növekvő energiaárak, nyersanyaghiány, háborúk és még sorolhatnánk. A folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >