Te is lehetsz Messi az idei BrandFestivalon
Nemzetközi top speakerek váltják egymást a jövő trendjeit elemző BrandFestival színpadán november 20-21-én a Budapest Music Centerben. Több mint 100 előadó, köztük 15 nemzetközi szakember a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait. Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája azt mutatja majd be, hogy a technológiai vállalat hogyan forradalmasítja a sportközvetítéseket miközben egyedi, személyre szabott médiatartalmakat nyújt a sportfanatikusok részére. A technológia segítségével a néző is megtapasztalhatja, hogy egy-egy helyzet előtt mit lát például a Barcelona kiválósága, Lionel Messi a valóságban a pályán!
A Z generáció hatékony elérése napjaink egyik legnagyobb kihívása a márkák számára. Az egyre rövidebb fogyasztói figyelmi küszöbértéküket csak egyre hatásosabb vizuális tartalmakkal lehet meghódítani. A sportipar információs terében hatványozottan jelentkezik ez a tendencia.
Paul Kandel, az Intel Sports Group virtuális márkaélmény stratégája arról tart majd előadást, hogy a világ egyik legismertebb technológiai cége hogyan emeli a hagyományos médiaközvetítéseket új szintre; hogyan képes személyre szabott virtuális-élményt nyújtani a nézőknek és miként ad új marketing és kommunikációs lehetőségeket a sportipar szereplőinek. Az Intel technológiájában az újdonságot a személyre szabottság jelenti – a néző a saját telefonján vagy televízióján keresztül eldöntheti majd, hogy melyik játékos szemszögéből szeretné követni a meccset, vagy hologramot vetíthet a nappalijába.
Az Intel True View technológiája az élő közvetítésen jóval túlmutató élményt nyújt. A True View technológiának szerződött partnerei vannak az NFL-ben, az NBA-ben. Szerződésben állnak többek kötött a Barcelona és a Real Madrid gárdával, valamint a Premier League három csapatával, a Manchester City-vel, a Liverpool-lal és az Arsenal-lal.
A legérdekesebb és legvonzóbb alkalmazása a „Légy te a játékos”, amellyel a néző bármikor megállíthatja a meccset és gyakorlatilag egy adott sztár szemszögéből láthatja a pályát, a kaput.
A technológia úgy működik, hogy az Intel a stadionokba 38 darab ultra-magas, 5K felbontású kamerát telepít – ezek meccsenként több mint 200 terabájt adatot rögzítenek és küldenek egy szerverre. A rögzített pixeleket háromdimenziós képpé alakítják, műholdra küldik, majd visszastreamelik a nézők kommunikációs eszközeire. Nemcsak a játékosok szemszögét akarják lemodellezni, hanem az adott közvetítések háromdimenziós hologramját is, amit akár a nappaliban is ki lehet majd vetíteni. Az alapvetően Hollywood filmiparában használatos képalkotást azért terjesztette ki a sportra az Intel, mert az NFL, az NBA és az európai foci célközönsége világszerte óriási tömegeket ültet le a képernyők elé.
Kapcsolódó cikkeink
Berlint is meghódította a Republic Group a BrandFestivallal
Történetében először Berlinben, Európa kulturális fővárosában zajlott a BrandFestival, amely…
Tovább olvasom >Az AI Film Festet is elhozza Berlinbe a BrandFestival
Új fejezetet nyit a BrandFestival, Közép-Európa egyik legnagyobb márkakommunikációs eseménye,…
Tovább olvasom >Az MRSZ iparági összefogást és akciótervet szorgalmaz
Az MRSZ felkérésére az EY 2024 első negyedévében tanulmányt készített…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >