Tchibo születésnapi dizájnpályázat
A Tchibo Budapest Kft. a MOME Nonprofit Kft.-vel és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel együttműködésben retro bögrekollekció tervezésére írt ki meghívásos pályázatot, a márka 60. születésnapja alkalmából.Az egyetem hallgatóinak február 26-ig kellett beadniuk a pályázatukat: négy darab, az elmúlt hat évtized meghatározó korszakait, jeles eseményeit felidéző, adott formájú bögrére vonatkozó terveiket.
A Tchibo képviselőiből és az egyetem tanáraiból álló négy fős bíráló bizottság választja ki a győztest, aki elnyeri azt a jogot, hogy a bögrekollekció darabjai az általa tervezett dizájnnal kerüljenek forgalomba Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >