Tchibo születésnapi dizájnpályázat
A Tchibo Budapest Kft. a MOME Nonprofit Kft.-vel és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel együttműködésben retro bögrekollekció tervezésére írt ki meghívásos pályázatot, a márka 60. születésnapja alkalmából.Az egyetem hallgatóinak február 26-ig kellett beadniuk a pályázatukat: négy darab, az elmúlt hat évtized meghatározó korszakait, jeles eseményeit felidéző, adott formájú bögrére vonatkozó terveiket.
A Tchibo képviselőiből és az egyetem tanáraiból álló négy fős bíráló bizottság választja ki a győztest, aki elnyeri azt a jogot, hogy a bögrekollekció darabjai az általa tervezett dizájnnal kerüljenek forgalomba Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >