Távolságtartó kamerákat helyez ki telephelyein az Amazon
Sokan bírálják az Amazont, amiért a cég szerintük minimális módon védi dolgozóit a koronavírus ellen. A vállalat most olyat tett, amitől talán megváltozik a kritikusok véleménye.
A koronavírus elleni védekezés egyik fontos, mindenki által követendő szabálya a távolságtartás. Ezt sokszor hallhattuk az elmúlt hónapokban, és valószínűleg a jövőben is fogjuk. A cégek mindeközben különféle óvintézkedéseket hoztak, hogy minimalizálják a dolgozók egymással való érintkezését. A Jeff Bezos-féle Amazonnál is életbe léptettek ilyet, de ott más módon is segítik a távolságtartást: intelligens kamerák pásztázzák a fel-alá járkáló dolgozókat, és jeleznek is, ha a munkások túl közel kerültek a másikhoz.
Mint a The Verge is bemutatta, a kamerák a mesterséges intelligenciával együtt működnek. A fejlesztés előbb ellenőrzi, hogy a két dolgozó közti távolság megfelelő-e, majd az eredményt a folyosókon lévő monitorokra küldi. Az érkező/távozó beosztottak pedig ezeken követhetik, elég messze vannak-e a többiektől. Ha minden szabály szerint zajlik, a dolgozók lába alatt egy zöld kör lesz látható, ha viszont csökken a távolság, a jelzés pirossá válik.
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >