Tavasztól az INTERSPAR-ok polcain a Cápák között című üzleti showban bemutatott hazai termékek
Magyar vállalkozások piacra jutását segíti a Hungaricool by SPAR termékverseny és az RTL Klub Cápák között című üzleti showműsorának együttműködése. A hét díjazott versenyző 32 árufejlesztése – a kávéktól kezdve a szószokon át a komposztálható evőeszközökig – már elérhető az INTERSPAR hipermarketekben.
„A SPAR-ban a napi fogyasztási cikkek beszerzése több mint 90%-ban itthon működő cégektől történik. Vállalatunk számára régóta kiemelt jelentőséggel bír, hogy a hazai agráriumot és élelmiszer-ipari feldolgozókat – a családi vállalkozásokat és magyar gazdákat – piachoz segítse. A hazai gazdaság kreatív forrásainak felkutatása és támogatása hívta életre két éve a Hungaricool by SPAR termékversenyt, amely során a fenntarthatóságot is prioritásként kezelő, ötletes és innovatív, a hipermarketekben piacképes termékeket kerestünk. A tavalyi, 300 itthoni élelmiszeripari vállalkozást megmozgató verseny után idén szintet léptünk: a fokozott szakmai érdeklődés mellett az RTL Klub Cápák között című üzleti showjának segítségével a legszélesebb nyilvánosság lehetőségét biztosítottuk a versenyzőknek. Az első nyertes termékek idén március 18-án kerültek a hipermarketeink polcaira. Az üzleti showműsor segítségével kiválasztott árukat a SPAR az általános üzleti mentori támogatás mellett az egyedi termékekre szabott marketingkampányokkal is segíti” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A díjazott hét vállalkozás összesen hat élelmiszer-árucsoportot képvisel: kávé, szörpalapú üdítőital, gyümölcslé, sör, csokoládé és fűszeres szósz, a nem élelmiszer kategória pedig evőeszköz-készlettel van jelen. Az újszerűség mellett egyes termékeknél fontos szempontként mutatkozott meg a csomagolóeszközök újrahasznosíthatósága, a helyi alapanyagok előtérbe helyezése és a gyártási eljárások környezetkímélő volta. Minden új terméket a prémium minőség és az egyedi tartalom párosítása jellemzi.
Az INTERSPAR polcain lesznek elérhetőek három-háromféle szemes és kapszulás változatban az újfehértói Boro Coffee kávéi, az egri ChiliYard öt szószkülönlegessége, illetve bodzavirág, málna és cukormentes levendula ízekben a keszthelyi Spritz háziszörp-alapú üdítői is. Ugyancsak a hipermarketekbe betérők vásárolhatják meg a kiskunlacházi Demeter Chocolate háromféle táblás csokoládéját és kétféle bonbonját, a szécsényi Funky Forest kétféle gyümölcsös smoothie-ját és háromféle gyümölcs-préslevét. Négyféle, egyedi ízkombinációban kerülnek a polcokra budapesti Dealbreaker kézműves sörei és szintén az INTERSPAR-okban lesznek megtalálhatók a Vilhemp 100%-osan lebomló és komposztálható evőeszközei és szívószálai is.
A hét új márka 32 új árujának előállítása közvetlenül 35, alvállalkozókon keresztül pedig több száz foglalkoztatottnak biztosít munkát. Az áruházlánccal való hosszú távú kereskedelmi kapcsolat – az induló marketingtámogatást követően – biztos piaccal járul hozzá a vállalkozások lendületes fejlődéséhez. Az együttműködéssel a SPAR pedig működő példát mutat a magyar innovációk ösztönzésére.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >