Tavaszi POPAI-találkozó az Unilevernél
Az Unilever Magyarország látta vendégül május 10-én a POPAI tagjait az egyesület tavaszi ülésén. Az esemény házigazdája Veress Tibor, az Unilever customer marketing vezetője volt. A találkozó előadásai az egyesület idei fő témájához, a ROI számításhoz kapcsolódóan a megtérülés különböző aspektusait és lehetőségeit járták körül. Füzes Gábor, a dunnhumby client managere bemutatta a cég megtérülést célzó, átfogó koncepcióját, melyben az általuk kifejlesztett megtérülési értékelés mellett a különféle promóció típusok hatékonysági rangsorát is megismerhették a jelenlévők. A következő előadásban Dorogi Adrienn, az ETresearch kutatási vezetője a megtérülés témájához kapcsolódóan, a tervezés fázisából mutatott be egy módszert, mellyel előre meghatározható a tervezett bolti kihelyezés és a promóció hatékonysága. A cég kutatási eredményein keresztül vázolta azokat a szempontokat, melyek mentén kiválaszthatók egy adott márkához és promóciós célhoz legmegfelelőbb eszközök. Az ülés harmadik előadója Veress Tibor customer marketing vezető, a találkozó házigazdája volt, aki megosztotta a promóció tervezés, elemzés és a ROI számítás Unilevernél alkalmazott szempontjait.
A következő POPAI ülést június 21-én tartja az egyesület, az esemény helyszínét az Essity Hungary biztosítja.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi szakma hivatalos egyesületéhez, kérjük, látogasson el a megújult www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen. //
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >