Tavaszi POPAI-találkozó az Unilevernél
Az Unilever Magyarország látta vendégül május 10-én a POPAI tagjait az egyesület tavaszi ülésén. Az esemény házigazdája Veress Tibor, az Unilever customer marketing vezetője volt. A találkozó előadásai az egyesület idei fő témájához, a ROI számításhoz kapcsolódóan a megtérülés különböző aspektusait és lehetőségeit járták körül. Füzes Gábor, a dunnhumby client managere bemutatta a cég megtérülést célzó, átfogó koncepcióját, melyben az általuk kifejlesztett megtérülési értékelés mellett a különféle promóció típusok hatékonysági rangsorát is megismerhették a jelenlévők. A következő előadásban Dorogi Adrienn, az ETresearch kutatási vezetője a megtérülés témájához kapcsolódóan, a tervezés fázisából mutatott be egy módszert, mellyel előre meghatározható a tervezett bolti kihelyezés és a promóció hatékonysága. A cég kutatási eredményein keresztül vázolta azokat a szempontokat, melyek mentén kiválaszthatók egy adott márkához és promóciós célhoz legmegfelelőbb eszközök. Az ülés harmadik előadója Veress Tibor customer marketing vezető, a találkozó házigazdája volt, aki megosztotta a promóció tervezés, elemzés és a ROI számítás Unilevernél alkalmazott szempontjait.
A következő POPAI ülést június 21-én tartja az egyesület, az esemény helyszínét az Essity Hungary biztosítja.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi szakma hivatalos egyesületéhez, kérjük, látogasson el a megújult www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen. //
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >