Tavaszi POPAI-találkozó az Unilevernél
Az Unilever Magyarország látta vendégül május 10-én a POPAI tagjait az egyesület tavaszi ülésén. Az esemény házigazdája Veress Tibor, az Unilever customer marketing vezetője volt. A találkozó előadásai az egyesület idei fő témájához, a ROI számításhoz kapcsolódóan a megtérülés különböző aspektusait és lehetőségeit járták körül. Füzes Gábor, a dunnhumby client managere bemutatta a cég megtérülést célzó, átfogó koncepcióját, melyben az általuk kifejlesztett megtérülési értékelés mellett a különféle promóció típusok hatékonysági rangsorát is megismerhették a jelenlévők. A következő előadásban Dorogi Adrienn, az ETresearch kutatási vezetője a megtérülés témájához kapcsolódóan, a tervezés fázisából mutatott be egy módszert, mellyel előre meghatározható a tervezett bolti kihelyezés és a promóció hatékonysága. A cég kutatási eredményein keresztül vázolta azokat a szempontokat, melyek mentén kiválaszthatók egy adott márkához és promóciós célhoz legmegfelelőbb eszközök. Az ülés harmadik előadója Veress Tibor customer marketing vezető, a találkozó házigazdája volt, aki megosztotta a promóció tervezés, elemzés és a ROI számítás Unilevernél alkalmazott szempontjait.
A következő POPAI ülést június 21-én tartja az egyesület, az esemény helyszínét az Essity Hungary biztosítja.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi szakma hivatalos egyesületéhez, kérjük, látogasson el a megújult www.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen. //
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >