Tavaszi megújulás tíz településen
Június végén zárult a CBA és a Procter&Gamble közös kezdeményezése, A közösség szíve (KÖSZI) program tavaszi gyűjtési akciója. A CBA vásárlóknak köszönhetően a 10 nyertes településen 1-1 millió forintot fordítottak a kiválasztott cél megvalósítására a program honlapjára látogatók szavazatai alapján.
A gyűjtési akció 2010-ben is folytatódik, ám új célkitűzésekkel: idén helyi óvodákra, iskolákra és kórházakra lehet szavazni. Minden, a programban részt vevő Procter&Gamble termék megvásárlása után 30 Ft kerül a „közösségek perselyébe”. A gyűjtés lezárása után 5 nyertes települést sorsolnak majd ki, ahol a legtöbb szavazatot szerző intézmény tárgyi adományban részesül majd.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >