Tavaszi megújulás, folytatódik a minőségi expanzió
Több üzletben is megújult külsővel várja a dm a vásárlókat. A tavaszra tervezett boltnyitások egy részét már a járványhelyzet is érintette, erre tekintettel az üzletlánc természetesen visszafogottan kommunikált a nyitások kapcsán. Mégis bíznak benne, hogy a vásárlók számára az üzletek meglátogatása hamarosan ismét önfeledt tevékenység lehet. A dm minőségi expanziós politikája Budapesten és vidéki városokban is folytatódik.
A járványhelyzet természetesen a dm marketing aktivitásaira is hatással van, a megváltozott körülményekhez alakította a vállalat a terveket, vásárlásösztönző aktivitással aligha találkozhatott a közönség ezekben a hetekben. Üzletei megújítása viszont tovább folytatódott, több drogéria beütemezett felújítása is megtörtént. A nyitások alkalmával az elsődleges szempont a vásárlók és dolgozók egészségvédelme lett.
Februárban Budapesten, a Pillangó utcában nyitott a dm egy teljesen új üzletet, a vásárlókat ott még változatos programokkal várták, a látogatókat hajfonással, arcfestéssel lepték meg, popcorn bárral készültek, de dmBio termékekből is lehetett kóstolni. Törzsvásárlóiknak 15X-ös végösszegi pontpromóciót kínáltak, a nyitáson a dm kabalafigurája, Saubär maci várta a gyerekeket.
Március közepén Győrben a Baross Gábor utcai dm újult meg, a vásárlókat itt már a szokásostól eltérően kevesebb aktivitással fogadták. Budapesten a Mária Terézia utcában is megnyitotta kapuit a felújított dm üzlet, egy egyórás jótékonysági eseménnyel is készültek: az ez idő alatt kasszázott összeget, 476 098 forintot a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítványnak ajánlották fel.
Március végére megújult a biatorbágyi Premier Outlet dm üzlete, április elején pedig a Budapesti Stop Shop-ban található dm mindössze kéthetes szünet után újra fogadta a vásárlókat.
Április végén megnyitott a budapesti Allee felújított dm üzlete is. A kétszintes bolt január óta tartott zárva, a földszinten egy kisebb alapterületű üzletben, csökkentett szortiment volt elérhető az átmeneti időszakban. Az új üzlet áprilistól az első emeleten, nagyobb alapterületen fogadja a bevásárlóközpont látogatóit. Ebben az üzletben újdonságként egy többféle fénnyel megvilágítható sminktükör is a vásárlók rendelkezésére áll, az üzlet várhatóan ősztől a vírushelyzet után a dm szépségtanácsadás szolgáltatásának is helyet ad majd.
Május elején Sopronban a Besenyő utcában nyitott üzletet a dm, Ráckevén a Kossuth utcából a Szent István térre költözött át a drogéria. Május közepétől Balatonfüreden is új helyen, a Széchenyi utcában található Tesco áruházban várja a dm a vásárlókat, folytatva a dm minőségi expanzió politikáját.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >