Tavaszi megújulás, folytatódik a minőségi expanzió
Több üzletben is megújult külsővel várja a dm a vásárlókat. A tavaszra tervezett boltnyitások egy részét már a járványhelyzet is érintette, erre tekintettel az üzletlánc természetesen visszafogottan kommunikált a nyitások kapcsán. Mégis bíznak benne, hogy a vásárlók számára az üzletek meglátogatása hamarosan ismét önfeledt tevékenység lehet. A dm minőségi expanziós politikája Budapesten és vidéki városokban is folytatódik.
A járványhelyzet természetesen a dm marketing aktivitásaira is hatással van, a megváltozott körülményekhez alakította a vállalat a terveket, vásárlásösztönző aktivitással aligha találkozhatott a közönség ezekben a hetekben. Üzletei megújítása viszont tovább folytatódott, több drogéria beütemezett felújítása is megtörtént. A nyitások alkalmával az elsődleges szempont a vásárlók és dolgozók egészségvédelme lett.
Februárban Budapesten, a Pillangó utcában nyitott a dm egy teljesen új üzletet, a vásárlókat ott még változatos programokkal várták, a látogatókat hajfonással, arcfestéssel lepték meg, popcorn bárral készültek, de dmBio termékekből is lehetett kóstolni. Törzsvásárlóiknak 15X-ös végösszegi pontpromóciót kínáltak, a nyitáson a dm kabalafigurája, Saubär maci várta a gyerekeket.
Március közepén Győrben a Baross Gábor utcai dm újult meg, a vásárlókat itt már a szokásostól eltérően kevesebb aktivitással fogadták. Budapesten a Mária Terézia utcában is megnyitotta kapuit a felújított dm üzlet, egy egyórás jótékonysági eseménnyel is készültek: az ez idő alatt kasszázott összeget, 476 098 forintot a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítványnak ajánlották fel.
Március végére megújult a biatorbágyi Premier Outlet dm üzlete, április elején pedig a Budapesti Stop Shop-ban található dm mindössze kéthetes szünet után újra fogadta a vásárlókat.
Április végén megnyitott a budapesti Allee felújított dm üzlete is. A kétszintes bolt január óta tartott zárva, a földszinten egy kisebb alapterületű üzletben, csökkentett szortiment volt elérhető az átmeneti időszakban. Az új üzlet áprilistól az első emeleten, nagyobb alapterületen fogadja a bevásárlóközpont látogatóit. Ebben az üzletben újdonságként egy többféle fénnyel megvilágítható sminktükör is a vásárlók rendelkezésére áll, az üzlet várhatóan ősztől a vírushelyzet után a dm szépségtanácsadás szolgáltatásának is helyet ad majd.
Május elején Sopronban a Besenyő utcában nyitott üzletet a dm, Ráckevén a Kossuth utcából a Szent István térre költözött át a drogéria. Május közepétől Balatonfüreden is új helyen, a Széchenyi utcában található Tesco áruházban várja a dm a vásárlókat, folytatva a dm minőségi expanzió politikáját.
Kapcsolódó cikkeink
5 millió forint támogatás a csepeli Kompánia Alapítványnak
A 10. dm Jótékonysági Focitorna szervezésével a drogéria 5 millió…
Tovább olvasom >Illóolajpiac új irányokkal: a tudatosság formálja a keresletet
Aromaterápiás roll-on, tudományos háttér, orvosi szemlélet, bio beszerzés és edukációs…
Tovább olvasom >Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >