Tavalyi árakon érkeznek a tanszerek a Lidl áruházakba
Megjelent a Lidl Magyarország iskolakezdési katalógusa, melyben a tanszerek, kreatív eszközök, könyvek és egyéb, tanuláshoz kapcsolódó termékek széles kínálata megtalálható. A július 27-től elérhető árucikkek esetében az áruházlánc kiemelten ügyelt arra, hogy a lehető legjobb árakat tudja biztosítani vásárlói számára, így számos termékhez a tavalyi árakon lehet hozzájutni. Az áruházlánc célja, hogy megkönnyítse a tanévkezdést a magyar családok számára.

Maradtak a tavalyi árak
A Lidl Magyarország minden évben kiemelten készül az iskolakezdésre, ezért a több héten át tartó „Velünk gyerekjáték a sulikezdés” kampányának keretében áruházaiban közel 200-féle, az oktatáshoz kapcsolódó termék érhető majd el. A piacvezető áruházlánc arra törekszik, hogy az óvodás, általános és középiskolás, és az egyetemi hallgatók is megtalálják a kínálatban a számukra szükséges termékeket, mindezt olcsón. A vállalat első nagy tanszerakciója július 27-től indul, de az érdeklődők már előre szemezgethetnek a kínálatból, az iskolakezdési katalógus ugyanis elérhető online és az áruházakban is megtalálható nyomtatott formában.
„Tapasztalataink alapján a vásárlók leginkább a különféle írószereket, a széles füzetválasztékot, a tolltartókat és a csomagolástechnikai eszközöket keresik, de a szintén népszerű ergonomikus iskolatáskák, hátizsákok, uzsonnásdobozok, kulacsok, LCD írótábla és számos könyv is kikerül majd áruházaink polcaira. Akciós árpolitikánk részeként különös figyelmet fordítottunk arra, hogy minden esetben – így a tanévkezdéshez kapcsolódóan is – minőségi és kiváló ár-érték arányú termékeket biztosítsunk. Idén ráadásul számos termék, köztük színesceruzák, temperák, vonalzók, festékek, író- és rajzlapok, gyűrűs mappák, körzőszettek a tavalyi áron vásárolhatóak meg, ami nagy könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az elkövetkező hetekben is érdemes azonban figyelemmel követni a Lidl akciós újságait, mert hétről-hétre újabb és újabb termékekkel, így például a tanszerek mellett íróasztallal, divatos és minőségi gyermekruházattal, vagy kimondottan az egyetemistáknak szánt háztartási eszközökkel, textiltermékekkel találkozhatnak a vásárlók szuper árakon.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >