Tavaly nem fogott a válság az Amway-en
A háztartási vegyi árut és szépségápolási cikkeket forgalmazó amerikai Amway nemzetközi szinten 15 százalékkal, 8,2 milliárd dollárra növekvő árbevétellel zárta az elmúlt évet.
Magyarországon a forgalom 10 százalék körüli növekedéssel elérte a 6,9 milliárd forintot, miközben egyre többen lépnek be a hálózatba. A világ egyik vezető multilevelmarketing (mlm) társaságának magyarországi leánya szerint a válság felerősödése óta havonta kétezer fővel bővült a jelenleg 47 ezer tagot számláló hálózat. Mindez érthető, hiszen sokan vesztették el állásukat vagy jövedelmük egy részét, ezért keresnek alternatív munkalehetőségeket. A verseny erősödése miatt az Amway módosított üzletszervezésén, ötven év után először nyitott a hagyományos kereskedelmi csatorna felé azzal, hogy Londonban, a belvárostól nem messze önálló üzletet nyitott, ahol a hálózaton kívüli vevők is vásárolhatnak – írja a Napi Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >