Tavaly nem fogott a válság az Amway-en
A háztartási vegyi árut és szépségápolási cikkeket forgalmazó amerikai Amway nemzetközi szinten 15 százalékkal, 8,2 milliárd dollárra növekvő árbevétellel zárta az elmúlt évet.
Magyarországon a forgalom 10 százalék körüli növekedéssel elérte a 6,9 milliárd forintot, miközben egyre többen lépnek be a hálózatba. A világ egyik vezető multilevelmarketing (mlm) társaságának magyarországi leánya szerint a válság felerősödése óta havonta kétezer fővel bővült a jelenleg 47 ezer tagot számláló hálózat. Mindez érthető, hiszen sokan vesztették el állásukat vagy jövedelmük egy részét, ezért keresnek alternatív munkalehetőségeket. A verseny erősödése miatt az Amway módosított üzletszervezésén, ötven év után először nyitott a hagyományos kereskedelmi csatorna felé azzal, hogy Londonban, a belvárostól nem messze önálló üzletet nyitott, ahol a hálózaton kívüli vevők is vásárolhatnak – írja a Napi Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >