Tavaly már több sör fogyott
Az értékesített 7152 hektoliter sör 68 százaléka még mindig a hagyományos kategóriából kerül ki.
A közterhek, az energia- és anyagköltségek emelkedése
ellenére is növekedéssel zárta a 2006-os évet a söripar. A Magyar Sörgyártók
Szövetségének tagjai 5,6 százalékkal több sört adtak el, piaci részesedésüket
kilencven százalékra növelték.
Bár növekszik az eldobható fémpalackok eladása (a 2005-ös 16
százalékról 23 százalékra), még mindig igen magas a környezetbarát
visszaváltható üvegek forgalma. Az eladott sör 62 százalékát visszaváltható
üvegekben adják el, és ezeket ténylegesen vissza is viszik. Csökken az
alkoholmentes sörök értékesítése, annak ellenére, hogy valamennyi sörgyár árul
ilyeneket. Alkoholmentes sörből 2005-ben 171 ezer hektolitert adtak el, tavaly
154 ezer hektolitert.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >