Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc több mint 24,6 milliárd lej (4,8 milliárd euró) konszolidált nettó árbevételt ért el, ami 9%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
A vállalat ugyanebben az időszakban több mint 800 millió lejt (158 millió euró) invesztált, és több mint 2,8 milliárd lejjel (553 millió euróval) járult hozzá a román államkasszához – számolt be az ESM.
A növekedést elsősorban a folyamatosan alacsony árak fenntartása (az infláció ellenére is), a kulcsfontosságú termékkategóriákba történő stratégiai befektetések, a Lidl Plus hűségprogram fejlesztése, valamint a jó ár-érték arányhoz való következetes ragaszkodás támogatta.
A Lidl Romania termékeinek több mint felét a tavalyinál 13%-kal több, azaz összesen 535 helyi beszállítótól szerezte be. Emellett a diszkontlánc több mint 63 millió euró értékben segítette különböző román termékek exportját más európai Lidl üzletekbe – ez háromszorosa a 2023-as összegnek.
A vállalat tovább erősítette a helyi beszerzés iránti elköteleződését, különösen a romániai zöldség-gyümölcs termelőkkel való együttműködés révén. Az üzletekben található Lidl Marketek kínálata is bővült, miközben tovább invesztált a minőségellenőrzésbe is.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >