Tavaly jelentősen növelte forgalmát a 25 éves Dél-100 – videóval!
Az elmúlt évben jelentősen növelte mind a forgalmát, mind az adózott eredményét a 2023-ban 25 éves fennállását ünneplő Dél-100 Kft. A zárt franchise hálózatokat üzemeltető és kiszolgáló cégnek két, GoodsMarket és PlusMarket láncában ma már több mint kétszáz üzlet működik. A PlusMarket üzletlánc drogéria jellegű üzletei és a GoodsMarket üzletlánc elsősorban háztartási iparcikkeket, valamint vegyiárut forgalmazó boltjai egyre komolyabb befolyással bírnak a hazai kereskedelmi piacon. A vállalat sikerét a kimagaslóan jó ár-érték aránynak és a személyességnek köszönheti.
A teljesen magyar tulajdonban lévő Dél-100 Kft.-t idén éppen 25 éve hozták létre. A cég által felépített, zárt franchise hálózatokhoz jelenleg 40 PlusMarket (drogéria jellegű) és 163 GoodsMarket (háztartási iparcikkek, vegyiáruk és élelmiszerek) üzlet tartozik. A dinamikusságnak és a változó piaci igényekre való azonnali reagálásnak köszönhetően a vállalat a hazai piacon jelen lévő nemzetközi cégek mellett is meg tudta őrizni szerepét, sőt egyre jelentősebb tényezővé vált a hazai kereskedelmi szektorban. A Dél-100 Kft. jogelődjét 1998-ban, Kiskunfélegyházán
“Az alapítás 25 éves évfordulója lehetőséget ad a visszaemlékezésre. Az elkötelezettség, a közös célban való hit és természetesen a vásárlóink juttattak minket a jelenlegi pontra. Elértük, hogy ma a Dél-100 Kft. a PlusMarket üzlethálózatával je
lentős szereplő a magyarországi drogérialáncok között, a GoodsMarket üzletek pedig háztartási iparcikkek, valamint vegyiáruk forgalmazásával meghatározó szereplője a közép-magyarországi régiónak. Így szeretnénk köszönetet mondani minden partnerünknek, kollégánknak és vevőnknek a már 25 éve tartó támogatásért”
– emelte ki Dobi István, a Dél-100 Kft. alapító-tulajdonosa.
Hatalmas szülinapi ünnepség
Idén nem csak a Dél-100 Kft. 25 éves, de jubilál a 15 éves GoodsMarket és a 10 éves PlusMarket hálózat is. E hármas szülinap apropót teremtett a közös ünneplésre, melyre meghívást kaptak a beszállító és franchise partnerek, a város vezetői, üzleti partnerek, a sajtó képviselői, valamint a nagykereskedelmi raktárban, illetve a kiskereskedelmi hálózatában alkalmazott saját dolgozók és azok családtagjai.
Délelőtt a partnereké volt a főszerep – a vevőankéton a beszállítók, franchise üzletek képviselői, valamint a saját üzletek munkatársai találtak egymásra. Az árubemutató során nemcsak rendelés leadására és kapcsolatépítésre volt lehetőség, hanem az új termék „beszavazóshow” keretén belül a kereskedők véleményt mondhattak arról is, milyen terméket látnának szívesen a kínálatukban. Délután a szakmai, majd ünnepi pillanatok után ki-ki kedve szerint vehetett részt a kísérő programokon.
Az esemény csúcspontjaként egy igen megható, ünnepi beszéd keretében az alapító-tulajdonosok, Dobi István és Hegyi Sándor megköszönték és elismerték azok munkáját, akik az elmúlt negyedszázadban hozzájárultak a cég folyamatos bővüléséhez és sikereihez.
A több mint 1000 vendég ellenére, családias hangulatú, bensőséges ünneplésnek lehettek részesei a vendégek.
A kezdetben piacozástól induló, háztartási iparcikkeket, és műanyagtermékeket értékesítő alapítótagok, Dobi István és Hegyi Sándor, rendre hamar felismerték a változó piaci igényeket. Ezekre reagálva egyre szabályozottabb keretek közé terelték tevékenységüket, s alakították ki rendszerüket. 1998-ban a Dél-100 Kft. alapításakor saját “100 forintos boltokat” nyitottak, viszonylag magas számban és ott értékesítették tovább az termékeiket. Egy évtizeddel később (2008), újabb szintet lépve, elindult az első GoodsMarket, valamint külsős partnerek bevonásával, megkezdődött a franchise rendszer kiépítése is, majd 2013-ban elindították a PlusMarket franchise rendszert is. Ma már hat megyében több mint 200 boltban végzik azt a munkát, amit negyedévszázada elkezdtek.
Beszédes a raktárak alapterületének változása is. Az 1998-as induláskor a 400 m2-es raktár, az évek során 12 000 m2-re bővült. Ez a markáns növekedés nem meglepő, hiszen a kezdeti pár termékes portfólióból a Dél-100 Kft. partnerei immár mintegy 20.000 cikkelemből választhatnak. A fejlődés a statisztikák szerint folyamatos, egyre bővül a franchise és sajátbolti hálózat is. A növekedés törvényszerű, hisz a korrekt üzleti tevékenység a mai napig is az egyik legfontosabb ismérve a tulajdonosoknak.
A vállalat nemcsak a vásárlókat látja el, hanem munkalehetőséget is teremt hazánkban. A cégen belüli dolgozók száma mára meghaladja a 400 főt, mely Kiskunfélegyházán a 3. legnagyobb munkáltató. A társaság számára a vásárlók mellett, munkavállalóik a legfontosabbak, hiszen egytől-egyik a céget képviselik. A boltosok azok, akik megteremtik a kapcsolatot a vevővel, így a vezetés lényegesnek tartja, hogy a munkavállalók megfelelő képzésben részesüljenek. Az alkalmazottak építése egy olyan irány, amelyre egyre jobban figyel és egyre több erőforrást fordít a vállalat, sőt, tervezik a Dél-100 akadémia megnyitását, ami kifejezetten a dolgozók oktatását és továbbképzését szorgalmazná és segítené.
„A Dél-100 Kft. filozófiája szerint, a megfelelő morál nélkülözhetetlen a sikeres üzlethez. A bolti eladóktól kezdve, a raktári és irodai dolgozókon, valamint az alapítókon át, a beszállítókig mindenki hisz a közös küldetésünkben, a vásárlók magas színvonalú kiszolgálásában, az őszinteség, alázat és az összefogás erejében, a kapcsolatteremtésben és az emberségben. Ezt tekintjük az alapelveinknek”
– foglalta össze Barnáné Vitárius Márta, a Dél-100 Kft. ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Eseménydús és eredményes évet zárt a Dél-100
2023 jelentős, eseménydús év volt mind a Dél-100 Kft., mind…
Tovább olvasom >StarStore – Év Kereskedője 2023: Átadtuk a díjakat
A Trade magazin idén már 9. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Személyesség és jó árak a 25 éves Dél-100 sikerének kulcsa
Igazán sikeres évvel a háta mögött érkezett meg fennállásának 25.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >