Tavaly 70 százalékkal nőtt a Carlsberg profitja
A világ hatodik söripari csoportja a dán Carlsberg, a tavalyi kiemelkedő európai és ázsiai forgalomnak köszönhetően 1,884 milliárd dán koronás profitot könyvelhetet el 2006-ban.A csoport a 2005-ös 101,6 milliónál valamivel kevesebb,
100,7 millió hektoliter sört adott el tavaly, de bevétele így is nyolc
százalékkal 41,083 milliárd dán koronára nőtt. Kiemelkedő növekedést tudhat
maga mögött a társaság a Baltikumban, ahol előző évi eladásaikat 14 százalékkal
múlták felül és nem panaszkodhattak Oroszországban sem, ahol a sörpiac 10
százalékos bővülését meghaladóan 11 százalékkal növelték bevételeiket. Nyugat-Európában
a forgalom mennyiségben két százalékkal, értékben négy százalékkal nőtt,
Kelet-Európában három-három százalékkal erősödött.
Ázsiában az eladott mennyiséget csak egy százalékkal
növelték, de bevételeik 40 százalékkal nőttek ezen a piacon. 2007-ben ötszázalékos bevételnövekedést vár a
cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >