Tavaly 70 százalékkal nőtt a Carlsberg profitja
A világ hatodik söripari csoportja a dán Carlsberg, a tavalyi kiemelkedő európai és ázsiai forgalomnak köszönhetően 1,884 milliárd dán koronás profitot könyvelhetet el 2006-ban.A csoport a 2005-ös 101,6 milliónál valamivel kevesebb,
100,7 millió hektoliter sört adott el tavaly, de bevétele így is nyolc
százalékkal 41,083 milliárd dán koronára nőtt. Kiemelkedő növekedést tudhat
maga mögött a társaság a Baltikumban, ahol előző évi eladásaikat 14 százalékkal
múlták felül és nem panaszkodhattak Oroszországban sem, ahol a sörpiac 10
százalékos bővülését meghaladóan 11 százalékkal növelték bevételeiket. Nyugat-Európában
a forgalom mennyiségben két százalékkal, értékben négy százalékkal nőtt,
Kelet-Európában három-három százalékkal erősödött.
Ázsiában az eladott mennyiséget csak egy százalékkal
növelték, de bevételeik 40 százalékkal nőttek ezen a piacon. 2007-ben ötszázalékos bevételnövekedést vár a
cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >