Tavaly 38%-kal csökkentette szénlábnyomát a spanyol Mercadona
Az éghajlatváltozásról szóló Párizsi Megállapodás értelmében a Mercadona 2015 és 2021 között folyamatosan mérte kibocsátását. A vállalat szénlábnyomának csökkentése érdekében üzleteit mintegy 9000 napelemmel szerelte fel, és hatékony, fenntartható CO2-alapú hűtőrendszereket vezetett be, valamint szigorúan ellenőrzi a hűtőközeg-gázszivárgásokat.
A vállalat fokozott figyelmet fordít ezen túlmenően a fenntartható logisztikára, amit gázüzemű teherautókkal, EURO 6-os flottával, ECO furgonokkal és mega félpótkocsis teherautókkal valósít meg amellett, hogy vasúti szállítást is igénybe vesz.
A Mercadona szerint LED-es világítást, zárt fagyasztószekrényeket és más energiatakarékos megoldásokat alkalmazó hatékony áruházi modellje is hozzájárult az energiatakarékossághoz.
Kapcsolódó cikkeink
Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >Zöldenergia kontra zöld örökség: olajfaligeteket áldoznának fel Spanyolországban egy megújuló projektért
Spanyolország déli részén, az olívaolaj-termelés világközpontjának számító Jaén térségében a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >