Tavaly 38%-kal csökkentette szénlábnyomát a spanyol Mercadona
Az éghajlatváltozásról szóló Párizsi Megállapodás értelmében a Mercadona 2015 és 2021 között folyamatosan mérte kibocsátását. A vállalat szénlábnyomának csökkentése érdekében üzleteit mintegy 9000 napelemmel szerelte fel, és hatékony, fenntartható CO2-alapú hűtőrendszereket vezetett be, valamint szigorúan ellenőrzi a hűtőközeg-gázszivárgásokat.
A vállalat fokozott figyelmet fordít ezen túlmenően a fenntartható logisztikára, amit gázüzemű teherautókkal, EURO 6-os flottával, ECO furgonokkal és mega félpótkocsis teherautókkal valósít meg amellett, hogy vasúti szállítást is igénybe vesz.
A Mercadona szerint LED-es világítást, zárt fagyasztószekrényeket és más energiatakarékos megoldásokat alkalmazó hatékony áruházi modellje is hozzájárult az energiatakarékossághoz.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős mértékben bővítette saját márkás kínálatát a spanyol Makro
406 új saját márkás termékkel bővítette kínálatát a Makro Spanyolországban…
Tovább olvasom >Spanyolországban hathavi mélypontra lassult az infláció áprilisban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >