Tavaly 12 százalékkal nőtt az ásványvizek kiskereskedelmi forgalma
A több mint 880 millió liter víz mintegy 43 milliárd forintért cserélt gazdát, ez 15 százalékos értékbeli növekedést jelent.
Az eladott mennyiség közel
kétharmada szénsavas, illetve dús, érzékelhetően
emelkedik a szénsavmentes ásványvíz
iránti kereslet – derül ki a Nielsen Piackutató
legfrissebb adataiból. A legtöbb ásványvizet
másfél literes palackban vásárolják,
a forgalom mintegy 80 százaléka jut erre a
kiszerelésre. Ugyanakkor egyre nagyobb a 2 literes palack
forgalma. Figyelemre méltó a kereskedelmi márkák
magas, 40-41 százalékos piaci részesedése.
A legkedveltebb szénsavas dús
szegmens átlagos fogyasztói ára literenként
45 forintot ért el decemberben, ami 2 forinttal volt magasabb
a decemberinél. Ugyanakkor a szénsavmentes 1 forinttal
drágult, literenként 57 forintra. Az enyhe átlagára
2 forinttal emelkedett, 62-re.
Koncentrálódik az
ásványvíz értékesítése,
az összes ásványvíz 76 százalékát
a 400 négyzetméternél nagyobb modern üzletekben
adták el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >