Tavaly 12 százalékkal nőtt az ásványvizek kiskereskedelmi forgalma
A több mint 880 millió liter víz mintegy 43 milliárd forintért cserélt gazdát, ez 15 százalékos értékbeli növekedést jelent.
Az eladott mennyiség közel
kétharmada szénsavas, illetve dús, érzékelhetően
emelkedik a szénsavmentes ásványvíz
iránti kereslet – derül ki a Nielsen Piackutató
legfrissebb adataiból. A legtöbb ásványvizet
másfél literes palackban vásárolják,
a forgalom mintegy 80 százaléka jut erre a
kiszerelésre. Ugyanakkor egyre nagyobb a 2 literes palack
forgalma. Figyelemre méltó a kereskedelmi márkák
magas, 40-41 százalékos piaci részesedése.
A legkedveltebb szénsavas dús
szegmens átlagos fogyasztói ára literenként
45 forintot ért el decemberben, ami 2 forinttal volt magasabb
a decemberinél. Ugyanakkor a szénsavmentes 1 forinttal
drágult, literenként 57 forintra. Az enyhe átlagára
2 forinttal emelkedett, 62-re.
Koncentrálódik az
ásványvíz értékesítése,
az összes ásványvíz 76 százalékát
a 400 négyzetméternél nagyobb modern üzletekben
adták el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >