Tavaly 11 új üzletet nyitott a cseh Albert

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 01. 16. 09:50

Az Ahold Delhaize csoport tagja, a cseh Albert 2024-ben 11 új üzletet nyitott az ország különböző pontjain – többek között a prágai főpályaudvaron nyílt üzlet, és Brno történelmi központjában.

Az új üzletnyitások kapcsán Jiří Mareček, az Albert kommunikációs igazgatója előrevetítette, hogy idén is hasonló ütemben folytatja a kereskedő a terjeszkedést, és jelentős beruházásokat tervez meglévő üzletei modernizálásába.

Az Albert 2024-ben jelentősen bővítette saját márkás termékkínálatát, különösen a Nature’s Promise gluténmentes termékcsaládot, az Albert Excellent prémium termékeket, valamint a Menu receptdoboz kínálatát – számolt be az ESM.

A kereskedő célja, hogy vásárlói számára az egészséges életmódot támogató széles termékválasztékot kínáljon. Az Albert tervei között szerepel a növényi alapú termékek, a speciális diétás és a magas fehérjetartalmú élelmiszerek választékának bővítése.

Fenntarthatósági törekvései keretében az Albert tavaly 3800 tonna élelmiszert adományozott élelmiszerbankoknak és frissáruból a közösségi konyháknak is. A cél jövőre a 4.000 tonna elérése.

Az Albert 2024-ben kiérdemelte az év munkaadója díjat: 10%-os béremelést hajtott végre, amely a vállalatnak 700 millió cseh koronába (27,8 millió euró) kerül, valamint bővítette a munkavállalóknak kínált juttatási csomagot.

Kapcsolódó cikkeink