Tavaly 11 új üzletet nyitott a cseh Albert
Az Ahold Delhaize csoport tagja, a cseh Albert 2024-ben 11 új üzletet nyitott az ország különböző pontjain – többek között a prágai főpályaudvaron nyílt üzlet, és Brno történelmi központjában.
Az új üzletnyitások kapcsán Jiří Mareček, az Albert kommunikációs igazgatója előrevetítette, hogy idén is hasonló ütemben folytatja a kereskedő a terjeszkedést, és jelentős beruházásokat tervez meglévő üzletei modernizálásába.
Az Albert 2024-ben jelentősen bővítette saját márkás termékkínálatát, különösen a Nature’s Promise gluténmentes termékcsaládot, az Albert Excellent prémium termékeket, valamint a Menu receptdoboz kínálatát – számolt be az ESM.
A kereskedő célja, hogy vásárlói számára az egészséges életmódot támogató széles termékválasztékot kínáljon. Az Albert tervei között szerepel a növényi alapú termékek, a speciális diétás és a magas fehérjetartalmú élelmiszerek választékának bővítése.
Fenntarthatósági törekvései keretében az Albert tavaly 3800 tonna élelmiszert adományozott élelmiszerbankoknak és frissáruból a közösségi konyháknak is. A cél jövőre a 4.000 tonna elérése.
Az Albert 2024-ben kiérdemelte az év munkaadója díjat: 10%-os béremelést hajtott végre, amely a vállalatnak 700 millió cseh koronába (27,8 millió euró) kerül, valamint bővítette a munkavállalóknak kínált juttatási csomagot.
Kapcsolódó cikkeink
Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Száz új üzletet nyit idén a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország legalább 100 új üzlet megnyitását tervezi 2025-ben,…
Tovább olvasom >Megnyitotta 3000. európai üzletét az Action Olaszországban
Mérföldkőhöz érkezett az európai non-food diszkontlánc, az Action: megnyitotta 3000.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >