Tavaly 11 új üzletet nyitott a cseh Albert
Az Ahold Delhaize csoport tagja, a cseh Albert 2024-ben 11 új üzletet nyitott az ország különböző pontjain – többek között a prágai főpályaudvaron nyílt üzlet, és Brno történelmi központjában.
Az új üzletnyitások kapcsán Jiří Mareček, az Albert kommunikációs igazgatója előrevetítette, hogy idén is hasonló ütemben folytatja a kereskedő a terjeszkedést, és jelentős beruházásokat tervez meglévő üzletei modernizálásába.
Az Albert 2024-ben jelentősen bővítette saját márkás termékkínálatát, különösen a Nature’s Promise gluténmentes termékcsaládot, az Albert Excellent prémium termékeket, valamint a Menu receptdoboz kínálatát – számolt be az ESM.
A kereskedő célja, hogy vásárlói számára az egészséges életmódot támogató széles termékválasztékot kínáljon. Az Albert tervei között szerepel a növényi alapú termékek, a speciális diétás és a magas fehérjetartalmú élelmiszerek választékának bővítése.
Fenntarthatósági törekvései keretében az Albert tavaly 3800 tonna élelmiszert adományozott élelmiszerbankoknak és frissáruból a közösségi konyháknak is. A cél jövőre a 4.000 tonna elérése.
Az Albert 2024-ben kiérdemelte az év munkaadója díjat: 10%-os béremelést hajtott végre, amely a vállalatnak 700 millió cseh koronába (27,8 millió euró) kerül, valamint bővítette a munkavállalóknak kínált juttatási csomagot.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Enyhébb kannabiszszabályok jönnek Csehországban
2026. január 1-jén lép hatályba a cseh büntető törvénykönyv legújabb…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >