Tartósan olcsó ártáblát kaptak a Lidl-ben az árrésstoppal érintett termékek
Hétfőtől életbe lépett az árréstop kormányrendelet, amelynek értelmében 30 alapélelmiszer esetében maximum 10 százalékos árrést alkalmazhatnak a nagyobb élelmiszerboltok. A Lidl Magyarország minden intézkedést megtett ennek érdekében és a jogszabálynak megfelelően kínálja termékeit. A vállalat a fogyasztók transzparens tájékoztatását szem előtt tartva fehér ártáblával és „Tartósan olcsó!” felirattal jelöli az áruházakban az érintett élelmiszereket. Az áruházlánc döntésének értelmében pedig a lakossági fogyasztók számára nem vezet be mennyiségi korlátozást.

Nincs mennyiségi korlátozás
A Lidl Magyarország árpolitikája során mindig arra törekszik, hogy vásárlói számára a lehető legjobb árakat biztosítsa, ezen felül hétről-hétre számos, folyamatosan megújuló akciókkal támogatja a magyar családokat, embereket. A piacvezető áruházlánc az új jogszabálynak megfelelően számos termék árát még tovább csökkentette.
„Vállalatunk minden esetben megfelel a törvényi előírásoknak, így az árrésstop kormányrendeletnek is. A jogszabály hatálya alá tartozó termékkategóriákban több mint 180 terméket forgalmazunk, amelyeket fehér ártáblával és bordó alapon található Tartósan olcsó! felirattal jelöltünk, hogy vásárlóink könnyedén megtalálják azokat.”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc döntött arról is, hogy a lakossági fogyasztók számára nem vezet be mennyiségi korlátozást.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >