Tartósan olcsó ártáblát kaptak a Lidl-ben az árrésstoppal érintett termékek
Hétfőtől életbe lépett az árréstop kormányrendelet, amelynek értelmében 30 alapélelmiszer esetében maximum 10 százalékos árrést alkalmazhatnak a nagyobb élelmiszerboltok. A Lidl Magyarország minden intézkedést megtett ennek érdekében és a jogszabálynak megfelelően kínálja termékeit. A vállalat a fogyasztók transzparens tájékoztatását szem előtt tartva fehér ártáblával és „Tartósan olcsó!” felirattal jelöli az áruházakban az érintett élelmiszereket. Az áruházlánc döntésének értelmében pedig a lakossági fogyasztók számára nem vezet be mennyiségi korlátozást.

Nincs mennyiségi korlátozás
A Lidl Magyarország árpolitikája során mindig arra törekszik, hogy vásárlói számára a lehető legjobb árakat biztosítsa, ezen felül hétről-hétre számos, folyamatosan megújuló akciókkal támogatja a magyar családokat, embereket. A piacvezető áruházlánc az új jogszabálynak megfelelően számos termék árát még tovább csökkentette.
„Vállalatunk minden esetben megfelel a törvényi előírásoknak, így az árrésstop kormányrendeletnek is. A jogszabály hatálya alá tartozó termékkategóriákban több mint 180 terméket forgalmazunk, amelyeket fehér ártáblával és bordó alapon található Tartósan olcsó! felirattal jelöltünk, hogy vásárlóink könnyedén megtalálják azokat.”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc döntött arról is, hogy a lakossági fogyasztók számára nem vezet be mennyiségi korlátozást.
Kapcsolódó cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Az euróövezetben lassult a fogyasztói árak emelkedésének üteme márciusban
Márciusban az előzetesen becsültnek megfelelően mérséklődött az éves infláció az…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek és alkoholmentes italok árnövekedése tovább gyorsult Ausztriában
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >