Tartósan olcsó ártáblát kaptak a Lidl-ben az árrésstoppal érintett termékek
Hétfőtől életbe lépett az árréstop kormányrendelet, amelynek értelmében 30 alapélelmiszer esetében maximum 10 százalékos árrést alkalmazhatnak a nagyobb élelmiszerboltok. A Lidl Magyarország minden intézkedést megtett ennek érdekében és a jogszabálynak megfelelően kínálja termékeit. A vállalat a fogyasztók transzparens tájékoztatását szem előtt tartva fehér ártáblával és „Tartósan olcsó!” felirattal jelöli az áruházakban az érintett élelmiszereket. Az áruházlánc döntésének értelmében pedig a lakossági fogyasztók számára nem vezet be mennyiségi korlátozást.

Nincs mennyiségi korlátozás
A Lidl Magyarország árpolitikája során mindig arra törekszik, hogy vásárlói számára a lehető legjobb árakat biztosítsa, ezen felül hétről-hétre számos, folyamatosan megújuló akciókkal támogatja a magyar családokat, embereket. A piacvezető áruházlánc az új jogszabálynak megfelelően számos termék árát még tovább csökkentette.
„Vállalatunk minden esetben megfelel a törvényi előírásoknak, így az árrésstop kormányrendeletnek is. A jogszabály hatálya alá tartozó termékkategóriákban több mint 180 terméket forgalmazunk, amelyeket fehér ártáblával és bordó alapon található Tartósan olcsó! felirattal jelöltünk, hogy vásárlóink könnyedén megtalálják azokat.”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc döntött arról is, hogy a lakossági fogyasztók számára nem vezet be mennyiségi korlátozást.
Kapcsolódó cikkeink
Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >K&H: jövőre 2,5-3 százalékkal bővülhet a magyar gazdaság
A jelenlegi, bizonytalan kilátások alapján az idei évre várható 0,5…
Tovább olvasom >Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >