Tartósan olcsó ártáblát kaptak a Lidl-ben az árrésstoppal érintett termékek
Hétfőtől életbe lépett az árréstop kormányrendelet, amelynek értelmében 30 alapélelmiszer esetében maximum 10 százalékos árrést alkalmazhatnak a nagyobb élelmiszerboltok. A Lidl Magyarország minden intézkedést megtett ennek érdekében és a jogszabálynak megfelelően kínálja termékeit. A vállalat a fogyasztók transzparens tájékoztatását szem előtt tartva fehér ártáblával és „Tartósan olcsó!” felirattal jelöli az áruházakban az érintett élelmiszereket. Az áruházlánc döntésének értelmében pedig a lakossági fogyasztók számára nem vezet be mennyiségi korlátozást.

Nincs mennyiségi korlátozás
A Lidl Magyarország árpolitikája során mindig arra törekszik, hogy vásárlói számára a lehető legjobb árakat biztosítsa, ezen felül hétről-hétre számos, folyamatosan megújuló akciókkal támogatja a magyar családokat, embereket. A piacvezető áruházlánc az új jogszabálynak megfelelően számos termék árát még tovább csökkentette.
„Vállalatunk minden esetben megfelel a törvényi előírásoknak, így az árrésstop kormányrendeletnek is. A jogszabály hatálya alá tartozó termékkategóriákban több mint 180 terméket forgalmazunk, amelyeket fehér ártáblával és bordó alapon található Tartósan olcsó! felirattal jelöltünk, hogy vásárlóink könnyedén megtalálják azokat.”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc döntött arról is, hogy a lakossági fogyasztók számára nem vezet be mennyiségi korlátozást.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >IDEAAL™: Versenyképes fehérjekészítmény hazai szereplőktől
Egy közös kutatásfejlesztési projekt, három szereplő, egy egyedülálló tejfehérje-készítmény –…
Tovább olvasom >