Tartós, non-FMCG az idei Év Displaye
A POPAI Magyarország Egyesület évzáró, rendhagyó eseményét december 1-én a MOM Paulaner étterem különtermében rendezték meg. A házigazda a Bonafarm Trade Marketing Csapata volt.
A szakmai téma: PICK és MIZO aktuális integrált kampányok bemutatása és a résztvevők kérdései után az ünnepélyes eredményhirdetés és díjkiosztó következett.
Kátai Ildikó a POPAI főtitkára hirdette ki az idei, immár 13. magyar POPAI Awards POP verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 19-23. között, láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén is közel százan zsűrizték és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket. Az ünnepélyes eredményhirdetésen a díjazott POP eszközök fotói is felidézték a kiállítás hangulatát. A díjakat Csiby Ágnes a POPAI elnöke és Hermann Zsuzsanna a POPAI elnökségi tagja adták át.
A verseny történetében immár negyedszer (2010, 2016, 2018) fordult elő, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós kategória” első helyezettje lett. Először nyerte el ezt a rangos elismerést egy non-FMCG márkához kötődő nevezés, a LED világítással is ellátott „Festés előtti színminta display koronával”, amit az ART MATCH Hungária Kft. készített az AKZO Nobel Coatings Zrt. megbízásából.
A POS Services idén is 5 trófeát vihetett haza, közülük kettőnek a SPAR Csapatával együtt örülhettek. A kategória első helyezettek képviselhetik hazánkat a POP világbajnokságként számontartott Shop! Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
A helyezettek listája:
POPAI Awards Magyarország 2022
„Nem tartós” kategória
pontazonosság, holtversenyben az első helyezettek
1.Costa E3 display Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
1.SPAR Spenót totem POS Services Kft. – SPAR Magyarország
2.Dreher rekeszdisplay Ds Smith Packaging Hungary Kft. – Dreher Sörgyárak Zrt.
3.Zewa akvárium nedves toalettpapír display Essity Hungary Kft. – DION Hungary
„Nem tartós installáció” kategória
1.Coca-Cola labdás raklapdekor + totem POS Services Kft. – Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
2.Heineken Silver raklapdekor + totem HEINEKEN Hungária Sörgyárak
„Kis méret” kategória
1.Baileys slimlight POS Services Kft. – Diageo Zrt.
2.Dettol vertikális termékkiemelő POS Services Kft. – Reckitt Benckiser Magyarország Kft.
„Kampány” kategória
1.SPAR Fűszerek POS Services Kft. – SPAR Magyarország
2.Mizo Túró Rudi kampány, hűtő + rollup Sole-Mizo Zrt.
„Tartós” kategória
1.Év Displaye és „Tartós normál” kategória I. helyezett:
Festés előtti színminta display koronával ART MATCH Hungária Kft. – AKZO Nobel Coatings Zrt.
2.Zebra floor display POS Solutions Kft. – ZEBRA PEN LTD. Hungarian Branch Office
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Magyar győztes a Global Awards versenyen
Összesen 23 ország 76 nevezése érkezett be a Shop! Global…
Tovább olvasom >Ötletbörze Shop! módra
Shop! ideation néven hirdette meg következő nemzetközi rendezvényét a Shop! Enhancing…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >