Tartós, non-FMCG az Év Displaye 2022
A POPAI Magyarország Egyesület évzáró, rendhagyó eseményét december 1-én a MOM Paulaner étterem különtermében rendezték meg. A házigazda a Bonafarm Trade Marketing Csapata volt. A szakmai téma: PICK és MIZO aktuális integrált kampányok bemutatása, és a résztvevők kérdései után az ünnepélyes díjkiosztó következett.
Kátai Ildikó a POPAI főtitkára hirdette ki az idei, immár 13. magyar POPAI Awards POP-verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 19–23. között, láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén is közel százan zsűrizték és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket. Az ünnepélyes eredményhirdetésen a díjazott POP-eszközök fotói és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát.
A verseny történetében immár negyedszer (2010, 2016, 2018) fordult elő, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós kategória” első helyezettje lett. Először nyerte el ezt a rangos elismerést egy non-FMCG márkához kötődő nevezés, a LED-világítással is ellátott „Festés előtti színminta display koronával”, amelyet az ART MATCH Hungária Kft. készített az AKZO Nobel Coatings Zrt. megbízásából.
A POS Services idén is 5 trófeát vihetett haza, közülük kettőnek a SPAR Csapatával együtt örülhettek. A kategória első helyezettjei képviselhetik hazánkat a POP-világbajnokságként számon tartott Shop! Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
A helyezettek listája:
POPAI Awards Magyarország 2022
„Nem tartós” kategória:
1. Costa E3 display – Coca-Cola HBC Magyarország
1. SPAR Spenót totem – POS Services – SPAR Magyarország
(pontazonosság, holtversenyben első helyezettek)
2. Dreher rekeszdisplay – Ds Smith Packaging Hungary – Dreher Sörgyárak
3. Zewa akvárium nedves toalettpapír display – Essity Hungary – DION Hungary
„Nem tartós installáció” kategória
1. Coca-Cola labdás raklapdekor + totem – POS Services – Coca-Cola HBC Magyarország

„Nem tartós installáció” kategória: I. helyezett
2. Heineken Silver raklapdekor + totem – HEINEKEN Hungária Sörgyárak
„Kis méret” kategória
1. Baileys slimlight – POS Services Kft. – Diageo Zrt.

„Kis méret” kategória: I. helyezett
2. Dettol vertikális termékkiemelő – POS Services Kft. – Reckitt Benckiser Magyarország
„Kampány” kategória
1. SPAR Fűszerek – POS Services Kft. – SPAR Magyarország

„Kampány” kategória: I. helyezett
2. Mizo Túró Rudi kampány, hűtő + rollup – Sole-Mizo Zrt.
„Tartós” kategória
1. Év Displaye és „Tartós normál” kategória I. helyezett: Festés előtti színminta display koronával – ART MATCH Hungária Kft. – AKZO Nobel Coatings Zrt.

ÉV DISPLAYE és „Tartós normál” kategória
I. helyezett: ART MATCH Hungária Kft. – AKZO Nobel Coatings Zrt.
2. Zebra floor display – POS Solutions Kft. – ZEBRA PEN LTD. Hungarian Branch Office. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. számában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele
Nőtt a Diageo, a világ egyik vezető prémium italgyártó és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új törvényjavaslat védené a hagyományos pénztárakat a nagy üzletekben
A Kereszténydemokrata Néppárt frakcióvezetője, Simicskó István olyan törvénymódosítást kezdeményezett, amely…
Tovább olvasom >Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >