Tartós, non-FMCG az Év Displaye 2022

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2023. 01. 12. 10:30

A POPAI Magyarország Egyesület évzáró, rendhagyó eseményét december 1-én a MOM Paulaner étterem különtermében rendezték meg. A házigazda a Bonafarm Trade Marketing Csapata volt. A szakmai téma: PICK és MIZO aktuális integrált kampányok bemutatása, és a résztvevők kérdései után az ünnepélyes díjkiosztó következett.

Kátai Ildikó a POPAI főtitkára hirdette ki az idei, immár 13. magyar POPAI Awards POP-verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 19–23. között, láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén is közel százan zsűrizték és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket. Az ünnepélyes eredményhirdetésen a díjazott POP-eszközök fotói és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát.

A verseny történetében immár negyedszer (2010, 2016, 2018) fordult elő, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós kategória” első helyezettje lett. Először nyerte el ezt a rangos elismerést egy non-FMCG márkához kötődő nevezés, a LED-világítással is ellátott „Festés előtti színminta display koronával”, amelyet az ART MATCH Hungária Kft. készített az AKZO Nobel Coatings Zrt. megbízásából.

A POS Services idén is 5 trófeát vihetett haza, közülük kettőnek a SPAR Csapatával együtt örülhettek. A kategória első helyezettjei képviselhetik hazánkat a POP-világbajnokságként számon tartott Shop! Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.

Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!

A helyezettek listája:

POPAI Awards Magyarország 2022

„Nem tartós” kategória:

1. Costa E3 display – Coca-Cola HBC Magyarország

1. SPAR Spenót totem – POS Services – SPAR Magyarország

(pontazonosság, holtversenyben első helyezettek)

2. Dreher rekeszdisplay – Ds Smith Packaging Hungary – Dreher Sörgyárak

3. Zewa akvárium nedves toalettpapír display – Essity Hungary – DION Hungary

 

„Nem tartós installáció” kategória

1. Coca-Cola labdás raklapdekor + totem – POS Services – Coca-Cola HBC Magyarország

„Nem tartós installáció” kategória: I. helyezett

2. Heineken Silver raklapdekor + totem – HEINEKEN Hungária Sörgyárak

 

„Kis méret” kategória

1. Baileys slimlight – POS Services Kft. – Diageo Zrt.

„Kis méret” kategória: I. helyezett

2. Dettol vertikális termékkiemelő – POS Services Kft. – Reckitt Benckiser Magyarország

 

„Kampány” kategória

1. SPAR Fűszerek – POS Services Kft. – SPAR Magyarország

„Kampány” kategória: I. helyezett

2. Mizo Túró Rudi kampány, hűtő + rollup – Sole-Mizo Zrt.

 

„Tartós” kategória

1. Év Displaye és „Tartós normál” kategória I. helyezett: Festés előtti színminta display koronával – ART MATCH Hungária Kft. – AKZO Nobel Coatings Zrt.

ÉV DISPLAYE és „Tartós normál” kategória
I. helyezett: ART MATCH Hungária Kft. – AKZO Nobel Coatings Zrt.

2. Zebra floor display – POS Solutions Kft. – ZEBRA PEN LTD. Hungarian Branch Office. //

 

Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. számában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink