Tartós, non-FMCG az Év Displaye 2022
A POPAI Magyarország Egyesület évzáró, rendhagyó eseményét december 1-én a MOM Paulaner étterem különtermében rendezték meg. A házigazda a Bonafarm Trade Marketing Csapata volt. A szakmai téma: PICK és MIZO aktuális integrált kampányok bemutatása, és a résztvevők kérdései után az ünnepélyes díjkiosztó következett.
Kátai Ildikó a POPAI főtitkára hirdette ki az idei, immár 13. magyar POPAI Awards POP-verseny helyezettjeit. A pályamunkákat Tapolcán, a Trade magazin Business Days konferencia 5 napján, szeptember 19–23. között, láthatták kiállítva az érdeklődők. Idén is közel százan zsűrizték és majd háromszor ennyien tekintették meg a nevezéseket. Az ünnepélyes eredményhirdetésen a díjazott POP-eszközök fotói és egy összefoglaló rövid videó is felidézte a kiállítás hangulatát.
A verseny történetében immár negyedszer (2010, 2016, 2018) fordult elő, hogy az Év Displaye címet elnyert, legtöbb szavazatot kapott pályamunka a „Tartós kategória” első helyezettje lett. Először nyerte el ezt a rangos elismerést egy non-FMCG márkához kötődő nevezés, a LED-világítással is ellátott „Festés előtti színminta display koronával”, amelyet az ART MATCH Hungária Kft. készített az AKZO Nobel Coatings Zrt. megbízásából.
A POS Services idén is 5 trófeát vihetett haza, közülük kettőnek a SPAR Csapatával együtt örülhettek. A kategória első helyezettjei képviselhetik hazánkat a POP-világbajnokságként számon tartott Shop! Global Awards nemzetközi versenyen, ahova kizárólag a nemzeti versenyek győztesei nevezhetnek.
Minden résztvevőnek és díjazottnak itt is gratulálunk!
A helyezettek listája:
POPAI Awards Magyarország 2022
„Nem tartós” kategória:
1. Costa E3 display – Coca-Cola HBC Magyarország
1. SPAR Spenót totem – POS Services – SPAR Magyarország
(pontazonosság, holtversenyben első helyezettek)
2. Dreher rekeszdisplay – Ds Smith Packaging Hungary – Dreher Sörgyárak
3. Zewa akvárium nedves toalettpapír display – Essity Hungary – DION Hungary
„Nem tartós installáció” kategória
1. Coca-Cola labdás raklapdekor + totem – POS Services – Coca-Cola HBC Magyarország

„Nem tartós installáció” kategória: I. helyezett
2. Heineken Silver raklapdekor + totem – HEINEKEN Hungária Sörgyárak
„Kis méret” kategória
1. Baileys slimlight – POS Services Kft. – Diageo Zrt.

„Kis méret” kategória: I. helyezett
2. Dettol vertikális termékkiemelő – POS Services Kft. – Reckitt Benckiser Magyarország
„Kampány” kategória
1. SPAR Fűszerek – POS Services Kft. – SPAR Magyarország

„Kampány” kategória: I. helyezett
2. Mizo Túró Rudi kampány, hűtő + rollup – Sole-Mizo Zrt.
„Tartós” kategória
1. Év Displaye és „Tartós normál” kategória I. helyezett: Festés előtti színminta display koronával – ART MATCH Hungária Kft. – AKZO Nobel Coatings Zrt.

ÉV DISPLAYE és „Tartós normál” kategória
I. helyezett: ART MATCH Hungária Kft. – AKZO Nobel Coatings Zrt.
2. Zebra floor display – POS Solutions Kft. – ZEBRA PEN LTD. Hungarian Branch Office. //
Ez a cikk a Trade magazin 2022.12-01. számában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
2025. április 10-én indult és június 22-ig tart a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >