Tartós árcsökkenést vezettek be a PENNY üzleteiben
Január óta közel 400 termék árát csökkenti tartósan, akár 33 százalékkal a PENNY. Az árcsökkentés elsősorban a tejtermékeket, a száraztésztákat és a húskészítményeket érinti, de az áruházlánc folyamatosan bővíti a kedvezményes árucikkek körét.
Valamennyi háztartásra hatalmas terheket ró az infláció – ebben igyekszik segíteni a PENNY vásárlóinak azzal, hogy eddig közel 400 termék árát csökkentette jelentősen az év eleje óta. Az érintett árucikkek között megtalálhatóak a legnépszerűbb tejtermékek, húskészítmények és száraztészták, de számos kényelmi készétel, valamint teák és kávék is kedvezőbb, pénztárcabarát árakon érhetőek el az áruházlánc kínálatában.
A tartósan csökkent árú termékek már most is az alábbi kedvezményekkel vásárolhatók meg:
- A tészták átlagosan 17 százalékkal,
- a sajtok 15-20 százalékkal,
- a felvágottak pedig 10-15 százalékkal olcsóbban érhetők el,
- az egyes kávé- és teafajták átlagos ára közel 20 százalékkal mérséklődött,
- bizonyos kényelmi termékek pedig átlagosan 17 százalékkal csökkentek.
Továbbá több, a közelgő húsvéti vendégváráshoz elengedhetetlen finomság ára is mérséklődik, ráadásul a kedvezményesen megvásárolható készételeknek köszönhetően a konyhában kevésbé aktívak is gondoskodhatnak az ünnepi hosszú hétvégén a finomságokról.
„A PENNY-nél folyamatosan tárgyalunk a beszállítóinkkal, hogy a vásárlóknak a legkedvezőbb ajánlatokat nyújtsuk üzleteinkben. Ennek eredményeit teljes mértékben az árak csökkentésére használjuk fel, ezért fogyasztóink számára még jobb ár-érték arányú termékpalettát kínálhatunk. A fogyasztói kosarak alakulását szintén folyamatosan figyelemmel kísérjük, az elmúlt időszakban jelentős eltolódás mutatkozott a sajátmárkás és olcsóbb termékek irányába, illetve jelentősen megnőtt az akciók iránti nyitottság. Ezekre reagálva döntöttünk úgy, hogy januártól folyamatosan csökkentjük több száz termékünk árát, valamint továbbra is nagy hangsúlyt fektetünk a hetente megjelenő akciós katalógusunkra, a PENNY hűségkártyás ajánlatokra, és a PENNY applikációban elérhető digitális kuponokra is”
– nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Black Friday: A GVH figyelmeztet a tudatos vásárlás fontosságára az akciós szezon előtt
Bár a hivatalos Black Friday csak november 29-én lesz, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >