Őrzi vezető helyét a Kékkúti
A Kékkúti Ásványvízgyártó Zrt. tavaly is megtartotta hazai vezető pozícióját az eladások mennyisége alapján a magyar ásványvíz-piacon. A Nielsen piackutató vállalat adatai szerint a társaság 101,8 millió palack ásványvizet értékesített a múlt évben – közölte a cég.
A vállalat a tavalyi, 5,8 milliárd forintos árbevétele után 2011-ben 3 százalékos árbevétel-növekedést tervez. A menedzsment szerint a múlt évi, 2009-hez viszonyított 9,4 százalékos árbevétel csökkenés hátterében a negatív piaci trendek állnak. Hozzáteszik: ezt jól mutatja, hogy a magyar ásványvízpiac forgalma 2010-ben 7,1 százalékkal csökkent az előző évhez képest.
A Theodora ásványvíz ez év januártól hat hónapon át a soros magyar uniós elnökség hivatalos ásványvize. Így a Theodorát gyártó Kékkúti Ásványvízgyártó Zrt. folyamatosan látja el palackozott ásványvízzel az elnökség helyszíneit. A több mint 100 éves hagyománnyal rendelkező Káli-medencéből származó ásványvíz jelen van minden találkozón Brüsszelben, Gödöllőn, Debrecenben és Balatonfüreden is – írja a vallalkozoinegyed.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >