Őrzi vezető helyét a Kékkúti
A Kékkúti Ásványvízgyártó Zrt. tavaly is megtartotta hazai vezető pozícióját az eladások mennyisége alapján a magyar ásványvíz-piacon. A Nielsen piackutató vállalat adatai szerint a társaság 101,8 millió palack ásványvizet értékesített a múlt évben – közölte a cég.
A vállalat a tavalyi, 5,8 milliárd forintos árbevétele után 2011-ben 3 százalékos árbevétel-növekedést tervez. A menedzsment szerint a múlt évi, 2009-hez viszonyított 9,4 százalékos árbevétel csökkenés hátterében a negatív piaci trendek állnak. Hozzáteszik: ezt jól mutatja, hogy a magyar ásványvízpiac forgalma 2010-ben 7,1 százalékkal csökkent az előző évhez képest.
A Theodora ásványvíz ez év januártól hat hónapon át a soros magyar uniós elnökség hivatalos ásványvize. Így a Theodorát gyártó Kékkúti Ásványvízgyártó Zrt. folyamatosan látja el palackozott ásványvízzel az elnökség helyszíneit. A több mint 100 éves hagyománnyal rendelkező Káli-medencéből származó ásványvíz jelen van minden találkozón Brüsszelben, Gödöllőn, Debrecenben és Balatonfüreden is – írja a vallalkozoinegyed.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >