Társadalmi felelősségvállalási pályázat: ingyenes weboldalkészítés három magyar vállalkozásnak 2024-ben
A Flybuilt idén újabb társadalmi felelősségvállalási pályázatot hirdet, amelynek célja, hogy segítse a magyar vállalkozókat online jelenlétük fejlesztésében. A kezdeményezés keretében három szerencsés projekt kap lehetőséget arra, hogy teljesen friss és üzletképes weboldalt kapjon ingyen, ami hozzájárulhat vállalkozásuk növekedéséhez és sikeréhez.
Ez az új pályázat a 2020-as hasonló kezdeményezés sikerére és tanulságaira épít. Akkor húsz vállalkozás kapott ingyenes weboldalkészítést, és a projekt kimagasló eredményeket hozott. Két sikeres vállalkozás azóta is töretlenül fejlődik, az egyik ilyen vállalkozás növényfuttató rendszereket és acélszerkezeteket telepít országszerte, továbbá egy családi vállalkozás, amelynek digitális rendelési folyamatai teljesen át lettek alakítva.
Magyarországon számos webdesigner tevékenykedik, azonban a tapasztalt szakemberek közül kevesen, mindössze 5-10% kínál ingyenes pályázati lehetőségeket. Ezek a lehetőségek is többnyire jótékonysági vagy non-profit projektekre korlátozódnak. Ennek fényében a Flybuilt különösen fontosnak tartja, hogy ismételten lehetőséget biztosítson a hazai vállalkozások számára, ezzel is támogatva a magyar vállalkozói szféra fejlődését.
Miért fontos egy weboldal egy vállalkozás számára?
Egy professzionális weboldal ma már alapvető eszköz egy vállalkozás sikeres működéséhez. Az online jelenlét lehetővé teszi, hogy a vállalkozás szélesebb közönséget érjen el, növelje márkaismertségét, és hatékonyan kommunikáljon ügyfeleivel. Emellett egy jól kialakított weboldal segíthet a vállalkozás versenyképességének növelésében, mivel az online térben való jelenlét lehetővé teszi a piaci trendekhez való gyors alkalmazkodást és az ügyféligények pontosabb kielégítését. A weboldal emellett egy fontos értékesítési csatornává is válhat, amely közvetlenül hozzájárulhat a bevételek növeléséhez.
A pályázat részletei és jelentkezés
A pályázatra való jelentkezés 2024. augusztus 30-ig nyitott, és a cég weboldalán található jelentkezési űrlap kitöltésével bármilyen cég vagy magánszemély részt vehet. A nyerteseket egy szakértői csapat választja ki, amely a vállalkozások innovációs képességét, növekedési potenciálját, társadalmi hatását, valamint a weboldal üzleti célú alkalmazását és fenntarthatóságát veszi figyelembe. Ezek a szempontok biztosítják, hogy a kiválasztott projektek valóban profitáljanak az új weboldal nyújtotta lehetőségekből.
A pályázatra bármilyen vállalkozás vagy magánszemély jelentkezhet, függetlenül az iparágtól vagy a tevékenység jellegétől. A kiválasztott három nyertes számára teljes körű weboldal-készítés biztosított, amely magában foglalja az egyedi design megalkotását, a technikai fejlesztéseket, valamint a tartalom optimalizálását. Emellett a nyertesek részt vehetnek egy személyre szabott digitális mentorációs programban, amely segít számukra a modern online eszközök hatékony használatában és vállalkozásuk digitális stratégiájának fejlesztésében.
A pályázat célja, hogy három vállalkozás számára lehetőséget biztosítson egy korszerű, üzletképes online jelenlét kialakítására. Ez az esély lehetőséget ad arra, hogy a kiválasztott vállalkozások még hatékonyabban érvényesülhessenek a digitális térben, és növeljék versenyképességüket a piacon. Jelentkezés és további részletek a pályázati oldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >Átfogó élelmiszermentési program a Lidlnél
A Lidl Magyarország aktívan részt vesz az élelmiszer-pazarlás elleni globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >