Tarol a „vásárolj most, fizess később” fizetési konstrukció
Megállíthatatlanul törnek előre a BNPL fizetési konstrukciót alkalmazó cégek, írta a portfolio. A mozaikszó jelentése buy-now-pay-later, vagyis vásárolj most, fizess később, kétségtelenül csábítónak tűnik…
EZ A FIZETÉSI MEGOLDÁS A KORONAVÍRUS-VÁLSÁG ALATT LETT IGAZÁN NÉPSZERŰ A VILÁGSZERTE FELÍVELŐ E-KERESKEDELEMBEN.
A BNPL-szolgáltatás nagyon hasonlít a klasszikus áruhitelekhez. Általában a rövidebb futamidejű részletfizetéshez nem kapcsolódik plusz tétel, a hosszabb távú is kedvező díjért/kamatért vehető igénybe. A folyamat teljesen online zajlik.
A konstrukció jellemzői: alacsony, nemritkán nulla százalékos kamat, a BNPL-szolgáltató bevételének jelentős része kereskedői díjból származik, a tranzakció nem (feltétlenül) igényel hitelkártyát. Nagy összegű vásárlásokat jellemzően nem lehet így finanszírozni, az összesen felhasználható összeg pedig gyakran határok közé esik.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >A foci-EB-n túl a vásárlás is lázban tartja az országot
Online felmérést készített a Pepita.hu, amiből kiderült, hogy Szoboszlai Dominik népszerűbb…
Tovább olvasom >Óvatosan költekezünk: a fogyasztók 43%-a tart attól, hogy az anyagi helyzete romlani fog
Bár a megélhetési költségek miatti aggodalmak enyhültek, a fogyasztók továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >