Táplálkozási információk a McDonald's csomagoláson
A McDonald's világszerte új csomagolást vezet be, melyről a fogyasztók táplálkozási információkat olvashatnak le.
A gyorsétteremlánc egészségügyi okokból teszi meg ezt a lépést, hasonlóan a Coca-Colához, mely az elhízás kezelésére indított reklámot – tájékoztat a mashable.com.
A tervek szerint az összes csomagolótasakon és műanyagpoháron megjelennek a szöveget, márkatörténetet és illusztrációkat tartalmazó QR kódok. A „Trackmymacca” alkalmazás, mely Ausztráliában jelenik meg, még az élelmiszer származási helyéről is tartalmaz információt. A McDonald's fogyasztói kutatásai alapján, globális tanácsadó testületével konzultálva indítványozta az új projektjét.
Az új csomagolási design a múlt héten debütált az Egyesült Államokban és az év során világszerte megjelenik. A QR-kód leolvasható szövegei 18 nyelven érhetőek el. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >