Táplálkozási információk a McDonald's csomagoláson
A McDonald's világszerte új csomagolást vezet be, melyről a fogyasztók táplálkozási információkat olvashatnak le.
A gyorsétteremlánc egészségügyi okokból teszi meg ezt a lépést, hasonlóan a Coca-Colához, mely az elhízás kezelésére indított reklámot – tájékoztat a mashable.com.
A tervek szerint az összes csomagolótasakon és műanyagpoháron megjelennek a szöveget, márkatörténetet és illusztrációkat tartalmazó QR kódok. A „Trackmymacca” alkalmazás, mely Ausztráliában jelenik meg, még az élelmiszer származási helyéről is tartalmaz információt. A McDonald's fogyasztói kutatásai alapján, globális tanácsadó testületével konzultálva indítványozta az új projektjét.
Az új csomagolási design a múlt héten debütált az Egyesült Államokban és az év során világszerte megjelenik. A QR-kód leolvasható szövegei 18 nyelven érhetőek el. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >Az AHR Expo-n debütáltak az LG legújabb HVAC megoldásai
Az LG Electronics (LG) a floridai Orlandóban megrendezett, világhírű AHR…
Tovább olvasom >