Táplálkozási információk a McDonald's csomagoláson
A McDonald's világszerte új csomagolást vezet be, melyről a fogyasztók táplálkozási információkat olvashatnak le.
A gyorsétteremlánc egészségügyi okokból teszi meg ezt a lépést, hasonlóan a Coca-Colához, mely az elhízás kezelésére indított reklámot – tájékoztat a mashable.com.
A tervek szerint az összes csomagolótasakon és műanyagpoháron megjelennek a szöveget, márkatörténetet és illusztrációkat tartalmazó QR kódok. A „Trackmymacca” alkalmazás, mely Ausztráliában jelenik meg, még az élelmiszer származási helyéről is tartalmaz információt. A McDonald's fogyasztói kutatásai alapján, globális tanácsadó testületével konzultálva indítványozta az új projektjét.
Az új csomagolási design a múlt héten debütált az Egyesült Államokban és az év során világszerte megjelenik. A QR-kód leolvasható szövegei 18 nyelven érhetőek el. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >