Tanszergyűjtés az Auchanban: segítség a nagycsaládosoknak az iskolakezdéshez

Több mint 600 termék
Az Auchan évek óta kiemelkedő választékot kínál tanszerekből, és idén is arra törekszik, hogy mindenki megtalálja az igényeinek és pénztárcájának megfelelő termékeket. A 2200 féle iskolai termék között egyaránt megtalálhatók a nagy márkák drágább termékei és az olcsóbb, de tartós és jó minőségű sajátmárkás termékek is. Jó hír, hogy a tanszerárak idén átlagosan nem emelkedtek, sőt a papíráruk esetében még némi árcsökkenés is tapasztalható tavalyhoz képest.
Az Auchanban egészen szeptember közepéig tart a tanszervásár, hogy azok is időben beszerezhessék a szükséges iskolai eszközöket, akik később döntenek. A sajátmárkás termékek népszerűsége folyamatosan növekszik, hiszen jó minőségükkel és alacsonyabb áraikkal sok család számára jelentenek megfizethető alternatívát. Az idei szezonban a környezettudatos iskolaszerek is egyre nagyobb teret nyernek, több mint 600-féle terméket kínálnak, amelyek között olyanok is vannak, amelyek felesleges csomagolás nélkül kerülnek a polcokra.
Az áruházlánc immár hetedik éve szervezi meg tanszergyűjtési akcióját, amely során a vásárlók egy-egy pluszban vásárolt iskolai eszközt adhatnak le a kijáratnál található gyűjtőpontokon. Tavaly 3000 család 10 200 gyermeke részesült az adományokból, idén pedig ismét a Nagycsaládosok Országos Egyesülete gondoskodik arról, hogy a felajánlások eljussanak a rászorulókhoz.
A tanszergyűjtésben való részvétel nemcsak a nagycsaládosoknak nyújt jelentős segítséget, hanem a résztvevők számára is lehetőséget ad arra, hogy egy kis gesztussal hozzájáruljanak mások iskolakezdéséhez. Az akció augusztus 25-ig tart, így még van idő segíteni azoknak, akiknek a tanévkezdés komoly anyagi terhet jelent.
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >