Tankoljon fel kedvezményekkel!

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 06. 20. 14:22

Garantált Kedvezménykuponos aktivitást szervezett a MOL a Rewart segítségével 2012. április 28–július 15. között, rendkívül széles célcsoportjának ösztönzése érdekében. Célként tűzték ki, hogy hatására tankoláskor minél több ember válassza a ­MOL-t, és többször vissza is térjen, egyszerű, érthető mechanizmussal növelje az eladást és a kosárértéket, újszerű legyen és költséghatékony. Extra kommunikációs elvárás volt, hogy a hírlevélre feliratkozók száma növekedjen. Minden bruttó 5000 Ft feletti vásárlás után kupont kapott a fogyasztó, ami vagy „egyet fizet, kettőt kap” alapú szabadidős programokat, vagy a MOL töltőállomásokon beváltható százalékos kedvezményeket (benzin és shop), vagy százalékos partneri vásárlási kedvezményt tartalmazott. Az online felületen a garantált ajánlat feliratot kiválasztva városra vagy programra keresve tudta az igényeinek legmegfelelőbb szolgáltatást/szolgáltatót kiválasztani, több mint 160 ajánlat közül.

A kupon belsejében található kódot a microsite-ra feltöltve mindenki indulhatott a fődíjért, a Citroën C3 személyautóért, vagy a többi 240 nyeremény egyikéért.

A promócióra erős marketingtámogatás hívta fel a figyelmet, többek közt POS-anyagok, álló és fekvő poszterek, kasszazóna-poszter, e-DM, rádió spot, online hirdetések informálták a potenciális vásárlókat.

Több mint 1 millió kódot töltött fel a több mint háromszázezer egyedi látogató, akiknek a fele regisztrált aktív felhasználó. Átlagban tehát minden harmadik autós részt vett a játékban és átlagosan minden vásárló 6 kódot töltött fel, ami rendkívüli eredménynek számít.

A díjat Mege Tímea, a Rewart Kft. client service directora vette át.

Kapcsolódó cikkeink