Tango – masképp
Új, teljesen műanyag bevásárlókocsikat kínál a Wanzl Magyarországon Tango márkanév alatt. A termék számos műszaki előnye mellett vidám színeivel, könnyű kezelhetőségével, egyedi látványával a vásárlási élményhez is hozzájárul. A hazai vásárlók véleményét, benyomásait kutatással elemezték.
A bevásárlókocsi az áruház első névjegykártyája. Megkülönböztetésre, beazonosításra is alkalmas, ha nem a megszokott, minden bevásárlóhelyen megtalálható kopott, fém szerkezettel találkozik a vásárló, hanem például a láncolat színeiben pompázik ez az eszköz.
– A Tango bevásárlókocsi-családdal a Wanzl szebbé, kellemesebbé és színesebbé teszi a bevásárlást. A kis vásárlásokra való 90 liter kosárvolumennel rendelkező Tango modell mellett 160 és 220 litereset is kínálunk. A program a 22 literes gyermek-bevásárlókocsit is tartalmazza – ismerteti a választékot Nagy Edit, a Wanzl Magyarország Kft. értékesítési vezetője.
A Tango minden modellváltozatban számos előnyt kínál: A bevásárlókocsikat az anyagok és a feldolgozás kiváló minősége, valamint a tartósan jó megjelenés és a hosszú élettartam jellemzi. A műanyag kosarak az élelmiszerekhez használhatók, savakkal, lúgokkal és tisztítószerekkel szemben ellenállóak, és UV-sugárzás elleni védelemmel rendelkeznek. Ennek köszönhetően a Tango még a szélsőséges időjárási körülményeket, a nagy sótartalmú levegőt, az intenzív napsugárzást vagy a legalacsonyabb téli, havas és jeges hőmérsékletet is elviseli.
Pozitív visszajelzések
Idén tavasszal 500 vásárló megkérdezésével készült az a kutatás, amely a Tango bevásárlókocsit használók visszajelzéseit gyűjtötte össze és elemezte. Szinte minden válaszadónak, pontosan 487 főnek (97%) az első benyomása jó volt. Saját szavaikkal „könnyű, praktikus, szuper, remek, jobb, mint a fém, kényelmes, esztétikus” jelzőkkel illették. Az In-Store Team Trade Marketing Ügynökség által összeállított kérdőívben minden tartozék megítélésére külön rákérdeztek. Legtöbben, a megkérdezettek 97 százaléka a fogantyúba integrált nagyítót illette „nagyon jó” minősítéssel. 96 százalék értékelte „nagyon jó”-nak a gyerekülést, 91 százalék pedig a rekesztartót és a fogantyúba integrált cédulatartót. Mindenki jónak vagy nagyon jónak ítélte a kipróbált Tango bevásárlókocsi súlyát és irányíthatóságát. Arra a kérdésre, hogy a jövőben milyen bevásárlókocsit használna szívesen, 91 százalék válaszolta, hogy műanyagot. Indoklásul felsorolták, hogy a műanyag csendesebb, könnyebb, jobban néz ki és sok hasznos kiegészítő van rajta.
– A vásárlók olyan gyakorlati, eredeti ötleteket is adtak a felmérés során – például táskatartó fül, tisztítószereknek külön rekesz –, amit az anyacég felé továbbítottunk, és bízunk benne, hogy a következő fejlesztéseknél már meg is jelennek, hiszen az innováció nagyon fontos eleme stratégiánknak – hangsúlyozza Nagy Edit.
Tango City – a „trendcsináló“
A Tango bevásárlókocsi-család legújabb tagja a 75 literes, keskeny, modern, városi boltokra és gyors bevásárlásokra tervezett Tango City elnevezésű modell. Nagyon fordulékony, jól tartja az irányt és kényelmesen kormányozható. A műanyag kosár tudományosan megalkotott sejtszerkezete könnyűvé teszi a kocsit, ugyanakkor pedig erőssé és teherbíróvá a kosarat – még teljesen megrakott állapotban is.
A halkan járó Tango City alacsony zajszintjéből a vevők, a személyzet és a környék lakói egyaránt profitálnak. A közvetlenül a kerekek fölött lévő műanyag terelőgyűrűk védik a bolti berendezést a lehetséges sérülésektől. Nagy eladótérre gyors, kiegészítő vásárlási céllal érkező vásárlók számára is ideális.
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megugrott a FAO globális élelmiszerár indexe
Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: magasabb növekedési pályára állhat a gazdaság
Magasabb növekedési pályára állhat a magyar gazdaság 2025-től – mondta…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >