Támogatott borismereti képzés a Nemzetközi Borakadémiától

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 10. 05. 08:00

A Nemzeti Bormarketing Program keretében ősszel támogatott borismereti képzés indul a hazai vendéglátásban dolgozók számára a Nemzetközi Borakadémia Kft. szervezésében. Az államilag szubvencionált képzés célja a hazai gasztronómia képviselőinek megismertetése a magyar borokkal, s így közvetve azok értékesítésének növelése. A tanfolyamokon való részvétel feltétele egy jelképes regisztrációs díj befizetése és munkáltatói igazolás bemutatása. A foglalkozások témája a borajánlás és -kóstolás, a hazai borfajták és borvidékek, valamint a borok és ételek párosítása.
A Nemzetközi Borakadémia – a vállalkozás honlapja szerint – a londoni székhelyű Wine & Spirit Education Trust licence alapján végzi tevékenységét, a londonival megegyező tananyagból oktatva a részvevőket. A támogatott borismereti tanfolyamok:
Alapfokú – Tokaj, szeptember 17–18–19.
Középfokú – Budapest, szeptember 22–23–24–25.
Sommelier – Budapest, szeptember 15–16–17–18–19.
www.borakademia.com

Kapcsolódó cikkeink