Támogatja a francia halászokat a Carrefour a krízis alatt
Mivel a koronavírus az egész világon hatással van az élelmiszerellátási láncokra, a Carrefour lépéseket tesz, hogy támogassa a francia halászipart.
Annak érdekében, hogy lassítsa az árzuhanást, a francia kiskereskedő garantálni kívánja a járvány kitörése előtti árakat és eladási volument egyes halfajták esetében.
A cég tíz fajta esetében kívánja garantálni a fix árakat. A Carrefour azért tett ilyen lépéseket, mert így akarja biztosítani a halászipar túlélését a járvány alatt, amely eddig nagyjából 50 százalékos veszteséget szenvedett a catering szektor hanyatlása miatt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Újabb pályázatok jelentek meg a fenntarthatóság terén
Az európai és a hazai mezőgazdasági gyakorlatokat egyre szorosabban határozzák…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >