Támogatja a francia halászokat a Carrefour a krízis alatt
Mivel a koronavírus az egész világon hatással van az élelmiszerellátási láncokra, a Carrefour lépéseket tesz, hogy támogassa a francia halászipart.
Annak érdekében, hogy lassítsa az árzuhanást, a francia kiskereskedő garantálni kívánja a járvány kitörése előtti árakat és eladási volument egyes halfajták esetében.
A cég tíz fajta esetében kívánja garantálni a fix árakat. A Carrefour azért tett ilyen lépéseket, mert így akarja biztosítani a halászipar túlélését a járvány alatt, amely eddig nagyjából 50 százalékos veszteséget szenvedett a catering szektor hanyatlása miatt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >