Támogatja a francia halászokat a Carrefour a krízis alatt
Mivel a koronavírus az egész világon hatással van az élelmiszerellátási láncokra, a Carrefour lépéseket tesz, hogy támogassa a francia halászipart.
Annak érdekében, hogy lassítsa az árzuhanást, a francia kiskereskedő garantálni kívánja a járvány kitörése előtti árakat és eladási volument egyes halfajták esetében.
A cég tíz fajta esetében kívánja garantálni a fix árakat. A Carrefour azért tett ilyen lépéseket, mert így akarja biztosítani a halászipar túlélését a járvány alatt, amely eddig nagyjából 50 százalékos veszteséget szenvedett a catering szektor hanyatlása miatt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >