Támogatásból fejlesztett a csomagolástechnikával foglalkozó RotaPack Zrt.
Fejlesztette csomagolástechnológiáját több mint 400 millió forint támogatás segítségével a RotaPack Zrt. a folyamatosan növekvő vásárlói igények kielégítése érdekében – közölte a társaság az MTI-vel.

A cég Magyarországon kívül 19 európai ország piacán van jelen
A vállalat a fejlesztéshez 411,6 millió forint feltételesen vissza nem térítendő támogatást kapott a Széchenyi Terv Plusz programban. A projekt fő eleme egy 470 kilowatt teljesítményű napelem felszerelése volt, valamint korszerűsítették az üzem világítását is.
A szegedi cég 1990-ben alakult, a tájékoztatás szerint jelenleg vezető szerepet tölt be a csomagolófólia-, illetve a sztreccsfóliagyártás magyarországi piacán.
A RotaPack Zrt. által gyártott sztreccs-, Ecostretch- és zsugorfóliát számos ipari termelő, élelmiszer előállító és forgalmazó (FMCG) használja. A vállalat termelési kapacitása éves szinten eléri a húszezer tonna fóliát.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a RotaPack Zrt. tavalyi nettó árbevétele 12,7 milliárd forint volt, egy évvel korábban pedig 11 milliárd forint. A társaság 2022. évi adózott eredménye 786,2 millió forint volt, míg 2021-ben 393,6 millió forint nyereséggel zárt.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >