Támogatásból fejlesztett a csomagolástechnikával foglalkozó RotaPack Zrt.
Fejlesztette csomagolástechnológiáját több mint 400 millió forint támogatás segítségével a RotaPack Zrt. a folyamatosan növekvő vásárlói igények kielégítése érdekében – közölte a társaság az MTI-vel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/05/Kepernyofoto-2023-05-30-16.46.41.png)
A cég Magyarországon kívül 19 európai ország piacán van jelen
A vállalat a fejlesztéshez 411,6 millió forint feltételesen vissza nem térítendő támogatást kapott a Széchenyi Terv Plusz programban. A projekt fő eleme egy 470 kilowatt teljesítményű napelem felszerelése volt, valamint korszerűsítették az üzem világítását is.
A szegedi cég 1990-ben alakult, a tájékoztatás szerint jelenleg vezető szerepet tölt be a csomagolófólia-, illetve a sztreccsfóliagyártás magyarországi piacán.
A RotaPack Zrt. által gyártott sztreccs-, Ecostretch- és zsugorfóliát számos ipari termelő, élelmiszer előállító és forgalmazó (FMCG) használja. A vállalat termelési kapacitása éves szinten eléri a húszezer tonna fóliát.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a RotaPack Zrt. tavalyi nettó árbevétele 12,7 milliárd forint volt, egy évvel korábban pedig 11 milliárd forint. A társaság 2022. évi adózott eredménye 786,2 millió forint volt, míg 2021-ben 393,6 millió forint nyereséggel zárt.
Kapcsolódó cikkeink
10 millió visszaváltás a MOHU REpont rendszerében
Elérte a 10 milliót a visszaváltások száma a MOHU REpont…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >1 milliárd darab műanyag csomagolóanyagot váltott ki a DS Smith 2020 óta
A DS Smith több mint 1 milliárd darab műanyag csomagolóanyagot…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >