Támogatás táplálékallergiás gyermekeknek
A Naszálytej Zrt. sikeresen lezárta idei CSR-kampányát, amelynek célja a táplálékallergiás gyermekek táborának támogatása volt. Több évtizedes tejipari tapasztalatukkal és elkötelezettségükkel az egészséges és speciális táplálkozási igények kielégítése iránt, a Magic Milk laktózmentes tejtermék- és a Toffini tofu márkáikkal évek óta kiemelt támogatóként vesznek részt a Táplálékallergiás Gyermekeket Táboroztató Egyesület nyári táborának megvalósításában.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/8-9
Az idei évben újabb lépést tettek a társadalmi felelősségvállalás erősítése érdekében. Május 1–31. között minden megvásárolt Magic Milk laktózmentes joghurt árából 1 forinttal támogatták az egyesületet. Ezzel a kampánnyal lehetőséget biztosítottak a fogyasztóik számára is, hogy részesei legyenek ennek a nemes ügynek.
– Sikeres kampányunk eredményeként az egyhetes nyári táborban közel száz táplálékallergiás gyermek speciális étkezési igényeit tudjuk támogatni, most már nem csak termékekkel. Köszönjük mindenkinek, aki részt vett ebben a kampányban és támogatta a nemes célt – mondta Péter Katalin, a Naszálytej Zrt. kereskedelmi és marketingvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >A menopauzában is segítő joghurtalternatívát dob piacra a Coconut Collab
Az új „sűrű és krémes” Protein Yog növényi eredetű, és…
Tovább olvasom >Felsőfokú borismereti képzés
Szeptembertől magyarul és angolul is elérhető borismereti és borkulturális kurzus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >