Támogatás táplálékallergiás gyermekeknek
A Naszálytej Zrt. sikeresen lezárta idei CSR-kampányát, amelynek célja a táplálékallergiás gyermekek táborának támogatása volt. Több évtizedes tejipari tapasztalatukkal és elkötelezettségükkel az egészséges és speciális táplálkozási igények kielégítése iránt, a Magic Milk laktózmentes tejtermék- és a Toffini tofu márkáikkal évek óta kiemelt támogatóként vesznek részt a Táplálékallergiás Gyermekeket Táboroztató Egyesület nyári táborának megvalósításában.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/8-9
Az idei évben újabb lépést tettek a társadalmi felelősségvállalás erősítése érdekében. Május 1–31. között minden megvásárolt Magic Milk laktózmentes joghurt árából 1 forinttal támogatták az egyesületet. Ezzel a kampánnyal lehetőséget biztosítottak a fogyasztóik számára is, hogy részesei legyenek ennek a nemes ügynek.
– Sikeres kampányunk eredményeként az egyhetes nyári táborban közel száz táplálékallergiás gyermek speciális étkezési igényeit tudjuk támogatni, most már nem csak termékekkel. Köszönjük mindenkinek, aki részt vett ebben a kampányban és támogatta a nemes célt – mondta Péter Katalin, a Naszálytej Zrt. kereskedelmi és marketingvezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >