Támogatás a mellrák elleni küzdelemben a Rossmanntól
A mellrák elleni küzdelem világnapja minden évben október elseje. Az esemény célja, hogy felhívja az emberek figyelmét a betegség korai felismerésének fontosságára, valamint arra, hogy ennek érdekében mit kell tennie.
A Rossmann a PROFIMED és a svéd TePe márka közös küldtetésének érzi, hogy részt vegyen és támogassa a mellrák elleni küzdelemben az embereket és felhívja a figyelmet a megelőzés fontosságára. Az esemény alkalmából a TePe – amely világszerte elkötelezett az emberek egészségtudatossága iránt, ezért évről évre támogatja büszkén a Pink Ribbon/rózsaszín szalag kezdeményezést – megalkotta egyedi PINK színű termékeit. A limitált kiadású termékeket a magyar piacon a PROFIMED kínálatában továbbá a Rossmann Magyarország országos hálózatában lehetett megvásárolni.
2023-ban 3 termék vett részt a kampányban a TePe Supreme fogkefe, a TePe GOOD Regular 3 db-os fogkefe szett, valamint a TePe GOOD Mini Flosser fogselyem.
A kampányban részt vett termékek után 100-300 Ft támogatást adományozott a vállalat a Magyar Rákellenes Liga részére. Az eladásokból 1 304 500 Ft támogatás gyűlt össze, mely az alapítvány számlájára átutalásra került. Köszönjük a Rossmann Magyarország Kft.-nek, hogy 2023-ban partnerünk volt e nemes kezdeményezésben és jelentősen hozzájárult a kampány sikerességéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Újra Csodalámpa vászontáskák a Rossmannban
A Rossmann ismét csatlakozott egy különleges jótékonysági kezdeményezéshez: 2023 után…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >