Támadnak a jómadarak a Tescóban
Megérkezett az elit madáregység a hazai Tesco áruházakba. Feladatuk pedig nem más, mint az ellopott és a Malacszigeten őrzött madártojások visszaszerzése. Január 16-tól bárki beszállhat a csatába, hiszen elindult a Tesco legújabb hűségprogramja, mely egészen március 23-ig tart. A vásárlók minden 2000 forint költés után 1 matricát kapnak, de ezen felül több száz megjelölt termék után extra matrica is jár. 30 összegyűjtött matrica esetén pedig a 8 plüssfigura egyike már 1499 forintért megvásárolható. A madárosztag tagjai, meghatározott termékek megvásárlása után járó kedvezményes kuponnal, akár 999 forintért is hazavihetők.
Január 16-án indul a Tesco legújabb hűségprogramja, melynek keretében a vásárlók a népszerű Angry Birds játék szereplőit, a madarakat és a tojásvédelmező malacokat megformáló 20 cm-es plüssfigurákat vásárolhatják meg rendkívül kedvező áron. Matricát minden 2000 forintos költés után kapnak a vásárlók, akiknek március 16-ig van lehetőségük összegyűjteni a plüssök megvásárlásához szükséges 30 matricát. A matricák beváltására március 23-ig lesz lehetőség.
A Tesco legújabb hűségprogramjához közel száz beszállító partner is csatlakozott. Egyes, az Angry Birds akcióban résztvevő termékek után a vásárlók extra matricát kapnak, így közelebb kerülhetnek a szükséges 30 matrica összegyűjtéséhez. Emellett az áruházlánc hetente megújuló termékajánlatokkal várja a vásárlókat, melyek 500 forintos kedvezményes kupont érnek, s ezek szintén beválthatók a plüssfigurák vásárlásakor. Így a 30 matricával és a kuponnal együtt már 999 forintért hazavihetők az elit madáregység tagjai, illetve a tojásvédelmező malacok egyike.
A kampány idején erős áruházi kommunikációra számíthatnak a vásárlók, a különböző dekorációs elemeken, reklámanyagokon és az akciós újságokban is feltűnnek a madarak. Ezen kívül az elit madáregység két tagjával, Reddel és Chuckkal akár személyesen is találkozhatnak a nagyobb hipermarketek vásárlói, hiszen januárban és februárban egy országos roadshow keretében járják majd az áruházakat. A roadshow keretében egyes helyszíneken a gyerekek és az érdeklődők egy életnagyságú csúzlival ki is próbálhatják, hogy milyen érzés kilőni a madarakat. De számos egyéb izgalmas aktivitással is készül a Tesco ezeken a helyszíneken, a promóció ideje alatt.
A Tesco „Szárnyas párvadász” internetes játékkal is várja a fogyasztókat, melynek résztvevői hetente nyerhetnek Angry Birds plüssfigurákat, a fődíj pedig egy iPad Mini. A hűségprogram az áruház mellett az online bevásárlásokra is érvényes, ebben az esetben a vásárlók az áru házhozszállításakor kapják meg a matricákat, illetve beváltás esetén a kiválasztott plüssfigurát.
A hűségprogram pontos részletei, a roadshow helyszínei és időpontjai, izgalmas játékok és érdekességek az alábbi honlapon olvashatók: http://tescohuseg.hu/
Az Angry Birds plüssfigurák matricák és kupon nélkül is megvásárolhatók 4999 Ft/db fogyasztói áron.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >