Találkozzunk az óriás rúzsnál!
A Rossmann idén sem hagyja cserben a fesztiválozókat, sőt, teljes szépségvilágot alakított ki számukra több eseményen is. Természetesen a látogatók számíthatnak a fesztiváldrogéria kínálatára és szolgáltatásaira is. A tapasztalatok szerint, ahogy fejlődik a rendezvények infrastruktúrája, egyre nagyobb az igény arra is, hogy a részvevők a legjobb formájukat hozzák bulizás közben.
Találkozzunk az óriás rúzsnál! – ez lett a VOLT legújabb szállóigéje, hiszen a Rossmann Beauty Land világító, 5 méter magas szépségtotemei ikonikus tájékozódási pontot, meg persze jó fotós témát jelentettek a fesztiválozóknak. A közönség számára nyitott, a nagyszínpadra kilátást nyújtó tetőteraszt egy hatalmas szempillaspirál tette még feltűnőbbé, a megpihenni vágyók pedig körömlakk pamlagon, púder puffokon és óriás babzsákokon találhattak nyugodt perceket.
„Egy nő kisugárzásához, magabiztosságához és jó közérzetéhez nagy mértékben hozzájárul, hogy szépnek érezze magát, amit a fesztiválkörülmények között nem mindig olyan könnyű biztosítani. Ezért találtuk ki négy évvel ezelőtt a Rossmann Szépségszigetet, ahol térítésmentesen hajat és sminket biztosítottunk a látogatóknak. Évről évre fejlesztettük a szolgáltatásokat, úgyhogy idén már valóságos – bulisminkre és frizurára szakosodott – szépségszalon várja nem csak a lányokat, hanem például menő hajszínezőkkel a fiúkat is” – emelte ki Kadlok Nelli, a Rossmann PR-vezetője.
Jól érzékelhető, ahogy az események infrastruktúrája fejlődik, úgy változik a közönség igénye is. Egyre többen szeretnék ugyan olyan frissnek és ápoltnak érezni magukat a koncertek alatt is, mintha csak otthon lennének a legnagyobb, megszokott kényelemben. Nem véletlenül népszerű a Rossmann Fesztiváldrogériája sem, hiszen ebben egy rendes városi üzlet kicsinyített másaként minden olyan terméket megtalálnak a látogatók, amelyre egy sátorozás, bulizás során szükségük lehet. Sőt, idén még azonnali fotóelőhívással is bővült a szolgáltatási kör.
„A fesztiváldrogéria a VOLT-on, az EFOTT-on, a Balaton Soundon, a Szigeten áll rendelkezésére a közönségnek a nyári fesztiválszezon alatt. A három vízparti fesztiválon – a Balaton Soundon, az EFOTT-on és a Strandon – víziröplabda-pályás sportos aktivitást is szervezünk, míg a Rossmann Beauty Land a VOLT után most Velencére, az EFOTT-ra látogat el, ahol július 10-16. között az egyetemisták legnagyobb találkozóján várja a fiatalokat” – tette hozzá Kadlok Nelli.
Kapcsolódó cikkeink
Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Kegyetlen piaci realitások, elapadó lojalitás a szépségiparban
Tíz év a vasúti iparban, tizenöt a szépségiparban, mégsem hisz…
Tovább olvasom >Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >