Találkozó a Coca-Cola HBC központjában
A POPAI Magyarország júniusi találkozóját Dunaharasztiban, a Coca-Cola HBC Magyarország központjában tartották.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A rekord létszámú részvétel mutatta a felfokozott érdeklődést a gyárlátogatás és a vállalat legendás in-store tevékenysége iránt.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A házigazda, Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC kereskedelmi marketingvezetője Shopper Olimpia Brands, avagy változások a márkák és generációk szempontjából címmel tartott felvezető előadást. Kecskeméty Kyra portfolio development lead a generációk igényeire adott válaszokat taglalta prezentációjában, majd Németh Regina marketing execution lead és Nagy Ágnes channel marketing activation executive mutatta be a „kicsitől a giga-megáig” az év legsikeresebb, rendkívül változatos vásárláshelyi kihelyezéseket.
A záró előadást Takács Zoltán, a Peaktime kreatív igazgatója tartotta „Lépj be! Immerzív megoldások in-store környezetben” címmel.
Az elhangzottak játékos összefoglalója Kahoot kérdésekkel történt, ami külön izgalmat, a dobogós nyerteseknek pedig rendkívüli meglepetést okozott. A résztvevők rengeteg kérdése, a nyitott, interaktív hangulat, a remek vendéglátás is hozzájárult a rendezvény emlékezetes sikeréhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >