Találkozó a Coca-Cola HBC központjában
A POPAI Magyarország júniusi találkozóját Dunaharasztiban, a Coca-Cola HBC Magyarország központjában tartották.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A rekord létszámú részvétel mutatta a felfokozott érdeklődést a gyárlátogatás és a vállalat legendás in-store tevékenysége iránt.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A házigazda, Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC kereskedelmi marketingvezetője Shopper Olimpia Brands, avagy változások a márkák és generációk szempontjából címmel tartott felvezető előadást. Kecskeméty Kyra portfolio development lead a generációk igényeire adott válaszokat taglalta prezentációjában, majd Németh Regina marketing execution lead és Nagy Ágnes channel marketing activation executive mutatta be a „kicsitől a giga-megáig” az év legsikeresebb, rendkívül változatos vásárláshelyi kihelyezéseket.
A záró előadást Takács Zoltán, a Peaktime kreatív igazgatója tartotta „Lépj be! Immerzív megoldások in-store környezetben” címmel.
Az elhangzottak játékos összefoglalója Kahoot kérdésekkel történt, ami külön izgalmat, a dobogós nyerteseknek pedig rendkívüli meglepetést okozott. A résztvevők rengeteg kérdése, a nyitott, interaktív hangulat, a remek vendéglátás is hozzájárult a rendezvény emlékezetes sikeréhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ökológiai gazdálkodás az agrár-fenntarthatóság kulcsa és vezető modellje
Budapesten találkoztak az ökológiai gazdálkodás nemzetközi és hazai szakemberei a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >