Találkozó a Coca-Cola HBC központjában
A POPAI Magyarország júniusi találkozóját Dunaharasztiban, a Coca-Cola HBC Magyarország központjában tartották.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A rekord létszámú részvétel mutatta a felfokozott érdeklődést a gyárlátogatás és a vállalat legendás in-store tevékenysége iránt.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A házigazda, Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC kereskedelmi marketingvezetője Shopper Olimpia Brands, avagy változások a márkák és generációk szempontjából címmel tartott felvezető előadást. Kecskeméty Kyra portfolio development lead a generációk igényeire adott válaszokat taglalta prezentációjában, majd Németh Regina marketing execution lead és Nagy Ágnes channel marketing activation executive mutatta be a „kicsitől a giga-megáig” az év legsikeresebb, rendkívül változatos vásárláshelyi kihelyezéseket.
A záró előadást Takács Zoltán, a Peaktime kreatív igazgatója tartotta „Lépj be! Immerzív megoldások in-store környezetben” címmel.
Az elhangzottak játékos összefoglalója Kahoot kérdésekkel történt, ami külön izgalmat, a dobogós nyerteseknek pedig rendkívüli meglepetést okozott. A résztvevők rengeteg kérdése, a nyitott, interaktív hangulat, a remek vendéglátás is hozzájárult a rendezvény emlékezetes sikeréhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Háromszáz művészeti alkotást inspirált a Costa kávé és a kávézás élménye
Az eredményhirdetéssel és egy vasárnap estig ingyenesen látogatható kiállítással zárul…
Tovább olvasom >Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Itt az idő, hogy valósággá tegyük az egészséges, tápláló és megfizethető étrendhez való jogot
Az idei élelmezési világnap témája „Az élelemhez való jog a jobb életért…
Tovább olvasom >Stabilizálódott a termőterület nagysága a hazai dohányágazatban
Az ágazat szereplői bizakodással vetették bele magukat az idei munkába…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >