Találkozó a Coca-Cola HBC központjában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 02. 15:29

A POPAI Magyarország júniusi találkozóját Dunaharasztiban, a Coca-Cola HBC Magyarország központjában tartották.

A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.

A rekord létszámú részvétel mutatta a felfokozott érdeklődést a gyárlátogatás és a vállalat legendás in-store tevékenysége iránt.

A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.

A házigazda, Harmati Tamás, a Coca-Cola HBC kereskedelmi marketingvezetője Shopper Olimpia Brands, avagy változások a márkák és generációk szempontjából címmel tartott felvezető előadástKecskeméty Kyra portfolio development lead a generációk igényeire adott válaszokat taglalta prezentációjában, majd Németh Regina marketing execution lead és Nagy Ágnes channel marketing activation executive mutatta be a „kicsitől a giga-megáig” az év legsikeresebb, rendkívül változatos vásárláshelyi kihelyezéseket.

A záró előadást Takács Zoltán, a Peaktime kreatív igazgatója tartotta „Lépj be! Immerzív megoldások in-store környezetben” címmel.

Az elhangzottak játékos összefoglalója Kahoot kérdésekkel történt, ami külön izgalmat, a dobogós nyerteseknek pedig rendkívüli meglepetést okozott. A résztvevők rengeteg kérdése, a nyitott, interaktív hangulat, a remek vendéglátás is hozzájárult a rendezvény emlékezetes sikeréhez. //

Kapcsolódó cikkeink