„Találja meg jövendő üzleti partnerét!”
– Összesen 45 magyar vállalat mutatja be majd kínálatát a szektor idei legnagyobb nemzetközi szakvásárán, Kölnben, október 10–14. között. A szervezők a világ minden tájáról 160 ezer üzletembert várnak – tájékoztat Kakuk Márta, a Köln Messe vásárvállalat magyarországi képviselője. – Száz országból hatezer kiállító jelentkezett be a Rajna menti vásárközpontba. Szokás szerint tíz nagy termékcsoport átfogó áruválasztékát vonultatja fel a vásár, amely ezúttal a válság okozta helyzet javítására szolgáló értékesítési stratégiákra és új termékekre helyezi a hangsúlyt.
Tizennégy magyar kiállító önállóan jelenik meg az Anugán. Többségük a húsipart képviseli. További 31 cégnek az Agrármarketing Centrum (AMC) lehetőséget biztosít, hogy az állami pénzeszközökből finanszírozott három nemzeti standon népszerűsítse termékeit, mégpedig az általános, bio és mélyhűtött csarnokokban.
Új magyar kezdeményezés az értékesítési lehetőségek bővítésére az Anuga keretében tartandó üzletember-találkozó. „Találja meg jövendőbeli üzleti partnerét!” mottóval a nyíregyházi székhelyű Primom Vállalkozásélénkítő Alapítvány főleg kis- és közepes vállalkozásoknak teszi lehetővé, hogy bővítsék kapcsolataikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Se a GDP-növekedés, se a zöld növekedés nem veszi figyelembe a természeti korlátokat
Fontos témákról, de oldott hangulatban és élénk érdeklődés mellett folyt…
Tovább olvasom >Jön a III. Employer Branding Konferencia – A jövő már jelen?
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai kérdés.…
Tovább olvasom >A NETWORKING MŰVÉSZETE – Teraszra kiülős, inspiráló Trade Marketing Klubülés
Június 5-én 14: 30kezdettel mindenkit vár a következő Trade Marketing…
Tovább olvasom >