„Találja meg jövendő üzleti partnerét!”
– Összesen 45 magyar vállalat mutatja be majd kínálatát a szektor idei legnagyobb nemzetközi szakvásárán, Kölnben, október 10–14. között. A szervezők a világ minden tájáról 160 ezer üzletembert várnak – tájékoztat Kakuk Márta, a Köln Messe vásárvállalat magyarországi képviselője. – Száz országból hatezer kiállító jelentkezett be a Rajna menti vásárközpontba. Szokás szerint tíz nagy termékcsoport átfogó áruválasztékát vonultatja fel a vásár, amely ezúttal a válság okozta helyzet javítására szolgáló értékesítési stratégiákra és új termékekre helyezi a hangsúlyt.
Tizennégy magyar kiállító önállóan jelenik meg az Anugán. Többségük a húsipart képviseli. További 31 cégnek az Agrármarketing Centrum (AMC) lehetőséget biztosít, hogy az állami pénzeszközökből finanszírozott három nemzeti standon népszerűsítse termékeit, mégpedig az általános, bio és mélyhűtött csarnokokban.
Új magyar kezdeményezés az értékesítési lehetőségek bővítésére az Anuga keretében tartandó üzletember-találkozó. „Találja meg jövendőbeli üzleti partnerét!” mottóval a nyíregyházi székhelyű Primom Vállalkozásélénkítő Alapítvány főleg kis- és közepes vállalkozásoknak teszi lehetővé, hogy bővítsék kapcsolataikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >