„Találja meg jövendő üzleti partnerét!”
– Összesen 45 magyar vállalat mutatja be majd kínálatát a szektor idei legnagyobb nemzetközi szakvásárán, Kölnben, október 10–14. között. A szervezők a világ minden tájáról 160 ezer üzletembert várnak – tájékoztat Kakuk Márta, a Köln Messe vásárvállalat magyarországi képviselője. – Száz országból hatezer kiállító jelentkezett be a Rajna menti vásárközpontba. Szokás szerint tíz nagy termékcsoport átfogó áruválasztékát vonultatja fel a vásár, amely ezúttal a válság okozta helyzet javítására szolgáló értékesítési stratégiákra és új termékekre helyezi a hangsúlyt.
Tizennégy magyar kiállító önállóan jelenik meg az Anugán. Többségük a húsipart képviseli. További 31 cégnek az Agrármarketing Centrum (AMC) lehetőséget biztosít, hogy az állami pénzeszközökből finanszírozott három nemzeti standon népszerűsítse termékeit, mégpedig az általános, bio és mélyhűtött csarnokokban.
Új magyar kezdeményezés az értékesítési lehetőségek bővítésére az Anuga keretében tartandó üzletember-találkozó. „Találja meg jövendőbeli üzleti partnerét!” mottóval a nyíregyházi székhelyű Primom Vállalkozásélénkítő Alapítvány főleg kis- és közepes vállalkozásoknak teszi lehetővé, hogy bővítsék kapcsolataikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >