Takarékos otthonfőzés: négy gombóc fagyi árából gulyásleves
Amikor szűkül a családi kassza, az otthonfőzéssel is meg lehet takarítani kisebb-nagyobb összeget. A MAGGI adatai szerint az elmúlt évben poralapokból 15 %-kal, leveskockából 6,6 %-kal, ételízesítőből 4,3 %-kal több fogyott.
A háztartások csökkenő élelmiszer-költése azt jelzi, hogy a mindennapi főzést is olcsóbban kell kigazdálkodniuk a háziasszonyoknak. A www.okoskonyha.hu oldal abban ad tanácsot, hogyan lehet minőségi kompromisszum nélküli, ízletes fogásokat készíteni. A portálon olyan recepteket és bevásárlási trükköket találnak az olvasók, melyek az egészséges és változatos étrend kialakításához hasznosak.
Az Okoskonyha felhívja a figyelmet a Táplálkozási Iránytű és az INBÉ (Irányadó Napi Beviteli Érték) élelmiszercímkékre, amelyek a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz adnak kulcsfontosságú információkat. A MAGGI Okoskonyha címkével ellátott termékeket felhasználva 4 gombóc fagyi árából készíthetünk gulyáslevest. Ha a zöldfűszeres pulykasültet az Okoskonyha tippjeivel és pulykamell helyett pulykaszárnyból készítjük el, akkor a 4 fős család 1.260 Ft helyett 740 Ft-ból vacsorázik meg.
Az otthonfőzéssel lehetőségünk nyílik a tudatosabb táplálkozásra. A csökkentett ár nem jelent alacsonyabb minőséget: az egészségtudatos fejlesztés a levesporok, -kockák, ételízesítők és fixek esetében is elengedhetetlen. A tavalyi évben a Nestlé poralapjaival készült ételekkel közel 1400 tonna (14 millió adag) zöldség és gomba került a magyar családok asztalára. Emellett 2006. októberétől a MAGGI főzős levesek sótartalma összesen 58 tonnával csökkent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >