Tajvanon terjeszkedik a Carrefour
A lakóhelyhez közeli üzletek csatornájában erősített a Carrefour Tajvanon azzal, hogy megvásárolt korábban Dairy Farmként működő 224 üzlethelyiséget. A boltok sorában van 199 Wellcome üzlet, melyek átlagos eladótere 420 négyzetméter, és 25 Jasons üzlet egyenként átlagosan 820 négyzetméternyi eladótérrel.
A vállalat közleményében jelezte, hogy az üzletek részesülnek majd a Carrefour kereskedelempolitikájának és beszerzési feltételeinek előnyeiből. A Wellcome a frissáruk terén szerzett szakértelmét állítja a cég szolgálatába, valamint az élelmiszer e-kereskedelmi fejlesztésekhez járul majd hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >