Tajvanon terjeszkedik a Carrefour
A lakóhelyhez közeli üzletek csatornájában erősített a Carrefour Tajvanon azzal, hogy megvásárolt korábban Dairy Farmként működő 224 üzlethelyiséget. A boltok sorában van 199 Wellcome üzlet, melyek átlagos eladótere 420 négyzetméter, és 25 Jasons üzlet egyenként átlagosan 820 négyzetméternyi eladótérrel.
A vállalat közleményében jelezte, hogy az üzletek részesülnek majd a Carrefour kereskedelempolitikájának és beszerzési feltételeinek előnyeiből. A Wellcome a frissáruk terén szerzett szakértelmét állítja a cég szolgálatába, valamint az élelmiszer e-kereskedelmi fejlesztésekhez járul majd hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Svájcban terjeszkedik a Rossmann
A Svájcban már régóta közkedvelt Rossmann drogérialánc az év végén…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >