Tajvanon terjeszkedik a Carrefour
A lakóhelyhez közeli üzletek csatornájában erősített a Carrefour Tajvanon azzal, hogy megvásárolt korábban Dairy Farmként működő 224 üzlethelyiséget. A boltok sorában van 199 Wellcome üzlet, melyek átlagos eladótere 420 négyzetméter, és 25 Jasons üzlet egyenként átlagosan 820 négyzetméternyi eladótérrel.
A vállalat közleményében jelezte, hogy az üzletek részesülnek majd a Carrefour kereskedelempolitikájának és beszerzési feltételeinek előnyeiből. A Wellcome a frissáruk terén szerzett szakértelmét állítja a cég szolgálatába, valamint az élelmiszer e-kereskedelmi fejlesztésekhez járul majd hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >Eláll az Uber a tajvani Foodpanda felvásárlásától
Végleg lemondott az Uber a Delivery Hero tulajdonában lévő Foodpanda…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendszetterré vált a digitalizációban a bankszektor
A bankszektor hosszú évszázadokon keresztül a stabilitás, a hagyományok és…
Tovább olvasom >Magyar kkv-t is díjazott a nemzetközi Generali: a komposztáló robotot fejlesztő cég a városi körforgásos gazdálkodás úttörője
A szabályozási keretek egyszerűsítésével, adóösztönzőkkel, valamint célzott pénzügyi megoldások bevezetésével…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: érkezik a kárenyhítő támogatás, segíti a tavaszi munkákat
Március végéig több mint 10 ezer mezőgazdasági termelő részesül a…
Tovább olvasom >