Szuperprémium kategóriában szerez piacot és képzési központtal bővül a Caffè Vergnano Magyarországon
Minden második magyar eszpresszóval kezdi a reggelt – derült ki a Coca-Cola HBC Magyarország és a gkid közös, mintegy 2500 fő megkérdezésével készült kutatásából. A kávé töretlen és egyre növekvő népszerűsége az egyik oka annak, hogy a Coca-Cola HBC a Costa Coffee után egy második kávémárkával, a Caffè Vergnanoval szélesítette portfolióját. A vállalat, célja, hogy a Caffè Vergnano mint új belépő a szuperprémium piacra 2023 végére 0,5%-os piacrészhez jusson a teljes magyar kávépiacon, ami volumenben 200%, árbevételben 220%-os növekedést jelent.

A Vergnano család álma az volt, hogy kávéjuk eljusson a világ minden részére és ezt az álmot az italgyártó nagyvállalattal együtt tudják megvalósítani.
A Coca-Cola HBC vállalatcsoport ez év elején az elsők között Magyarországon kezdte meg a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékek kizárólagos forgalmazását, miután 2021 októberében 30%-os részesedést szerzett a márkatulajdonos Casa del Caffè Vergnano vállalatban.
A Caffè Vergnano a tradíció, a szakmai tudás átadására is nagy hangsúlyt fektet, ezért jöttek létre világszerte képzési központjai. Az Accademia Vergnano képzési központok hálózatával a vállalat arra törekszik, hogy minél szélesebb körben megismertesse a minőségi kávékészítés titkait és praktikáit a vendéglátás szakma képviselőivel, illetve a kávé iránt elkötelezett érdeklődőkkel. Az első Accademia Vergnano a Vergnano család szülővárosában, Chieri-ben létesült, megemlékezve a vállalat 1882-ben indult történetéről.
Az oktatási központ kialakítását a család otthona inspirálta, hangsúlyozva az olaszok számára oly fontos családi összetartozást, a szeretetteljes atmoszférát és közös alkotás inspiráló hatását. A most átadásra kerülő Accademia Vergnano Budapest 50 millió forintos beruházással született meg és a következő egy évben összesen 300 vevőpartnereknek illetve baristáknak szóló szakmai képzésnek ad majd helyet.
Kapcsolódó cikkeink
Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Pincér, kávé van a fagylaltomban! – A nap videója
Szerintünk a kávék közé is illene, de a fagylaltlapon is…
Tovább olvasom >L’OR bemutatja a Ferrari Hypercar-partnerség ihlette Passione Rossa kávékülönlegességét
A L’OR Espresso büszkén mutatja be az új L’OR Passione…
Tovább olvasom >További cikkeink
Koktélok aranyáron: luxusbárok a világ körül
A világ vezető bárjai nem csupán prémium italválasztékukkal és egyedi…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >