Szupermarket, c-store vagy töltőállomás? Mindhárom!
Az Iowa állambeli Davenportban mutatta be a Hy-Vee áruházlánc az innovatív retail-koncepciók egyik legújabb példáját. A Hy-Vee Fast & Fresh névre keresztelt hibrid kereskedelmi komplexum egy szupermarket kínálatát ötvözi benzinkúti szolgáltatással, mindezt az omnichannel startégiához illeszkedő áruátvételi ponttal kiegészítve.
A Convenience Store News beszámolója szerint a szupermarket kínálatában a kényelmi termékek mellett megtalálhatók friss főzési alapanyagok, borválogatások, kézműves sörök, fagyasztott áruk, valamint helyben fogyasztható, meleg ételek is, emellett 14 üzemanyagtöltő oszloppal, egy 110 m2-es, drive-through Starbucksszal és a Click & Collect szolgáltatáshoz tartozó önkiszolgáló áruátvételi szekrényekkel a kereskedelmi lánc a munkába indulók és hazatérők minden igényét kielégíti. //
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >