Szupermarket, c-store vagy töltőállomás? Mindhárom!
Az Iowa állambeli Davenportban mutatta be a Hy-Vee áruházlánc az innovatív retail-koncepciók egyik legújabb példáját. A Hy-Vee Fast & Fresh névre keresztelt hibrid kereskedelmi komplexum egy szupermarket kínálatát ötvözi benzinkúti szolgáltatással, mindezt az omnichannel startégiához illeszkedő áruátvételi ponttal kiegészítve.
A Convenience Store News beszámolója szerint a szupermarket kínálatában a kényelmi termékek mellett megtalálhatók friss főzési alapanyagok, borválogatások, kézműves sörök, fagyasztott áruk, valamint helyben fogyasztható, meleg ételek is, emellett 14 üzemanyagtöltő oszloppal, egy 110 m2-es, drive-through Starbucksszal és a Click & Collect szolgáltatáshoz tartozó önkiszolgáló áruátvételi szekrényekkel a kereskedelmi lánc a munkába indulók és hazatérők minden igényét kielégíti. //
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >