Szupermarket, c-store vagy töltőállomás? Mindhárom!
Az Iowa állambeli Davenportban mutatta be a Hy-Vee áruházlánc az innovatív retail-koncepciók egyik legújabb példáját. A Hy-Vee Fast & Fresh névre keresztelt hibrid kereskedelmi komplexum egy szupermarket kínálatát ötvözi benzinkúti szolgáltatással, mindezt az omnichannel startégiához illeszkedő áruátvételi ponttal kiegészítve.
A Convenience Store News beszámolója szerint a szupermarket kínálatában a kényelmi termékek mellett megtalálhatók friss főzési alapanyagok, borválogatások, kézműves sörök, fagyasztott áruk, valamint helyben fogyasztható, meleg ételek is, emellett 14 üzemanyagtöltő oszloppal, egy 110 m2-es, drive-through Starbucksszal és a Click & Collect szolgáltatáshoz tartozó önkiszolgáló áruátvételi szekrényekkel a kereskedelmi lánc a munkába indulók és hazatérők minden igényét kielégíti. //
Kapcsolódó cikkeink
Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >