Szuperhősök a láthatáron! A dm pályázatával most gyerekjáték a napvédelem
Bár a napsugarak egyelőre erőtlenül jelzik a tavaszt, a dm már most felhívja az óvodák figyelmét a napvédelem fontosságára, hogy a melegebb napokat már felkészülten várhassák. A dm idén a Nap hőseit keresi pályázatával, a fődíjas óvoda külön örülhet majd, hiszen a drogéria felújítja a játszóterüket is!
A dm idén nyolcadik alkalommal hirdeti meg a Nap gyermekei pályázatot, amelynek célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel hívja fel a nyilvánosság, főleg a szülők és a pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára.
Mindennek vannak szabályai, így a napozásnak is, s néhány óvintézkedéssel megszelídíthetők a napsugarak. A dm idén arra kéri az ovikat, készítsék el saját napvédelmi szabályzatukat, s mindig legyen egy hős kis „napos”, aki figyel, hogy mindenki betartsa az óvintézkedéseket. A legkreatívabb szabályzattal az óvoda megnyerheti játszótere felújítását is.
Többféle értékes nyereménnyel készülnek az oviknak: az első 400 pályázó óvoda naptejet kap ajándékba a L’Oréal Magyarország Kft. jóvoltából, a dm pedig izgalmas napvédelmi társasjátékkal készül a gyerekeknek. Az első 100 beküldő óvoda kreatív rajzoló készletet is nyer, a weboldali szavazás eredményeképpen legtöbb szavazatot kapott közönségdíjas pályázatot készítő óvodai csoportnak szandálokkal kedveskednek.
A pályázat fődíjasáról zsűri dönt, a 10 legtöbb szavazatot elnyerő óvoda közül választanak, a nyertes udvarát a szervező látványos és kreatív játékokkal újítja fel, amelyek funkcionális árnyékolástechnikai megoldásokat is tartalmaznak.
„Melyik ovis ne szeretne Hős lenni? Hiszünk abban, hogy a játékos feladatokkal sikerül a gyerekekhez közel hozni a napvédelmet, s magától értetődő lesz a naptej használata, vagy az, hogy felveszik a napszemüveget, a kis kalapot – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A tét nem kicsi, hiszen a kisgyermekkorban elszenvedett napégés növeli a melanoma kialakulásának kockázatát. A Nap gyermekei programhoz az idei évben a Magyar Rákellenes Liga is csatlakozott, s szakmai partnerként segíti a dm kezdeményezését.
Az ajándékokat biztosító partnereink: L’Oréal Magyarország Kft., STABILO Magyarország GmbH és a Katex Kft.
A pályázatok benyújtásának felülete a www.dm-egyuttegymasert.hu oldal, pályázni 2018.03.26-2018.04.23-ig lehet.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >