Szuperhősök a láthatáron! A dm pályázatával most gyerekjáték a napvédelem
Bár a napsugarak egyelőre erőtlenül jelzik a tavaszt, a dm már most felhívja az óvodák figyelmét a napvédelem fontosságára, hogy a melegebb napokat már felkészülten várhassák. A dm idén a Nap hőseit keresi pályázatával, a fődíjas óvoda külön örülhet majd, hiszen a drogéria felújítja a játszóterüket is!
A dm idén nyolcadik alkalommal hirdeti meg a Nap gyermekei pályázatot, amelynek célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel hívja fel a nyilvánosság, főleg a szülők és a pedagógusok figyelmét a napvédelem fontosságára.
Mindennek vannak szabályai, így a napozásnak is, s néhány óvintézkedéssel megszelídíthetők a napsugarak. A dm idén arra kéri az ovikat, készítsék el saját napvédelmi szabályzatukat, s mindig legyen egy hős kis „napos”, aki figyel, hogy mindenki betartsa az óvintézkedéseket. A legkreatívabb szabályzattal az óvoda megnyerheti játszótere felújítását is.
Többféle értékes nyereménnyel készülnek az oviknak: az első 400 pályázó óvoda naptejet kap ajándékba a L’Oréal Magyarország Kft. jóvoltából, a dm pedig izgalmas napvédelmi társasjátékkal készül a gyerekeknek. Az első 100 beküldő óvoda kreatív rajzoló készletet is nyer, a weboldali szavazás eredményeképpen legtöbb szavazatot kapott közönségdíjas pályázatot készítő óvodai csoportnak szandálokkal kedveskednek.
A pályázat fődíjasáról zsűri dönt, a 10 legtöbb szavazatot elnyerő óvoda közül választanak, a nyertes udvarát a szervező látványos és kreatív játékokkal újítja fel, amelyek funkcionális árnyékolástechnikai megoldásokat is tartalmaznak.
„Melyik ovis ne szeretne Hős lenni? Hiszünk abban, hogy a játékos feladatokkal sikerül a gyerekekhez közel hozni a napvédelmet, s magától értetődő lesz a naptej használata, vagy az, hogy felveszik a napszemüveget, a kis kalapot – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A tét nem kicsi, hiszen a kisgyermekkorban elszenvedett napégés növeli a melanoma kialakulásának kockázatát. A Nap gyermekei programhoz az idei évben a Magyar Rákellenes Liga is csatlakozott, s szakmai partnerként segíti a dm kezdeményezését.
Az ajándékokat biztosító partnereink: L’Oréal Magyarország Kft., STABILO Magyarország GmbH és a Katex Kft.
A pályázatok benyújtásának felülete a www.dm-egyuttegymasert.hu oldal, pályázni 2018.03.26-2018.04.23-ig lehet.
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális szolgáltatás várandósok és kisgyermekes családok számára
A dm 2025 májusától dm babybonus néven elindította új kismamáknak…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >