Szuperhős bolti eladók az Edeka új imázskampányának főszereplői
Új imázskampányt indított a német Edeka, amellyel a kereskedelmi lánc új munkavállalókat szeretne üzleteibe vonzani. A kampány elsősorban a tapasztalt szakembereket és a pályamódosítókat célozza.
A „Szupermarket, szuperhősök” című új online reklámfilm az Edeka áruházak dolgozóit szuperhősökként mutatja be, akiknek az élelmiszerek és a munkájuk iránti lelkesedése humoros módon kerül ábrázolásra. A film a nagyszabású „Szupermarket, szuper állások” toborzási kampány része, amely 2023 októbere óta Németország-szerte mintegy 3500 Edeka áruházi alkalmazottat támogat a szakképzett munkaerő megtalálásában.
A hirdetés széles körben elérhető online CTV-n, YouTube-on, Netflixen és a közösségi médiacsatornákon, például a Facebookon és az Instagramon.
Kapcsolódó cikkeink
Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >