Szuperhős bolti eladók az Edeka új imázskampányának főszereplői
Új imázskampányt indított a német Edeka, amellyel a kereskedelmi lánc új munkavállalókat szeretne üzleteibe vonzani. A kampány elsősorban a tapasztalt szakembereket és a pályamódosítókat célozza.
A „Szupermarket, szuperhősök” című új online reklámfilm az Edeka áruházak dolgozóit szuperhősökként mutatja be, akiknek az élelmiszerek és a munkájuk iránti lelkesedése humoros módon kerül ábrázolásra. A film a nagyszabású „Szupermarket, szuper állások” toborzási kampány része, amely 2023 októbere óta Németország-szerte mintegy 3500 Edeka áruházi alkalmazottat támogat a szakképzett munkaerő megtalálásában.
A hirdetés széles körben elérhető online CTV-n, YouTube-on, Netflixen és a közösségi médiacsatornákon, például a Facebookon és az Instagramon.
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >