Szuperhős bolti eladók az Edeka új imázskampányának főszereplői
Új imázskampányt indított a német Edeka, amellyel a kereskedelmi lánc új munkavállalókat szeretne üzleteibe vonzani. A kampány elsősorban a tapasztalt szakembereket és a pályamódosítókat célozza.
A „Szupermarket, szuperhősök” című új online reklámfilm az Edeka áruházak dolgozóit szuperhősökként mutatja be, akiknek az élelmiszerek és a munkájuk iránti lelkesedése humoros módon kerül ábrázolásra. A film a nagyszabású „Szupermarket, szuper állások” toborzási kampány része, amely 2023 októbere óta Németország-szerte mintegy 3500 Edeka áruházi alkalmazottat támogat a szakképzett munkaerő megtalálásában.
A hirdetés széles körben elérhető online CTV-n, YouTube-on, Netflixen és a közösségi médiacsatornákon, például a Facebookon és az Instagramon.
Kapcsolódó cikkeink
Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >