Szuperhős bolti eladók az Edeka új imázskampányának főszereplői
Új imázskampányt indított a német Edeka, amellyel a kereskedelmi lánc új munkavállalókat szeretne üzleteibe vonzani. A kampány elsősorban a tapasztalt szakembereket és a pályamódosítókat célozza.
A „Szupermarket, szuperhősök” című új online reklámfilm az Edeka áruházak dolgozóit szuperhősökként mutatja be, akiknek az élelmiszerek és a munkájuk iránti lelkesedése humoros módon kerül ábrázolásra. A film a nagyszabású „Szupermarket, szuper állások” toborzási kampány része, amely 2023 októbere óta Németország-szerte mintegy 3500 Edeka áruházi alkalmazottat támogat a szakképzett munkaerő megtalálásában.
A hirdetés széles körben elérhető online CTV-n, YouTube-on, Netflixen és a közösségi médiacsatornákon, például a Facebookon és az Instagramon.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >Kevesebb kávét ittak tavaly a németek
A Német Kávészövetség (Deutscher Kaffeeverband) friss adatai szerint 2024-ben Németországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >