Szuperhős bolti eladók az Edeka új imázskampányának főszereplői
Új imázskampányt indított a német Edeka, amellyel a kereskedelmi lánc új munkavállalókat szeretne üzleteibe vonzani. A kampány elsősorban a tapasztalt szakembereket és a pályamódosítókat célozza.
A „Szupermarket, szuperhősök” című új online reklámfilm az Edeka áruházak dolgozóit szuperhősökként mutatja be, akiknek az élelmiszerek és a munkájuk iránti lelkesedése humoros módon kerül ábrázolásra. A film a nagyszabású „Szupermarket, szuper állások” toborzási kampány része, amely 2023 októbere óta Németország-szerte mintegy 3500 Edeka áruházi alkalmazottat támogat a szakképzett munkaerő megtalálásában.
A hirdetés széles körben elérhető online CTV-n, YouTube-on, Netflixen és a közösségi médiacsatornákon, például a Facebookon és az Instagramon.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >