Szuper márkává vált a Lidl Magyarországon is

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 06. 12. 11:20

Első alkalommal kapott Superbrands és Business Superbrands kitüntetést a hazánkban 2004 óta működő Lidl Magyarország. A független szakértői bizottság a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisából „Élelmiszerláncok” kategóriában 15 nagy márkát vizsgálva választotta a legjobbnak Lidl-t 2012-ben.

Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl jelenleg hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. Országszerte jelenleg 152 Lidl áruház működik, amely mintegy 3200 embernek biztosít munkalehetőséget.

„Legfontosabb érték számunkra vásárlóink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk: széles áruválasztékkal, minőségi termékeinkkel, melyet egyre több hazai beszállító bevonásával kívánunk megvalósítani. A díj számunkra ezen törekvéseink elismerését jelenti.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.

A cég vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. Arra törekednek, hogy akciós termékeik az akciós időszak teljes időtartamában a vásárlók rendelkezésére álljanak, továbbá, hogy egy-egy terméktípusból a lehető legszélesebb választékot biztosítsák, mindezt a lehető legrövidebb sorbanállási idővel, tiszta eladótérrel, mindig friss termékekkel, helyben sütött pékáruval. „A kitüntetést fontos állomásnak tartjuk, de nem elégszünk meg ennyivel: azon dolgozunk, hogy vásárlóink igényeihez igazodva folyamatosan tovább fejlődjünk.”- tette hozzá Grósz Jenő.

A Superbrands program célja olyan kiemelkedő márkák bemutatása, amelyek pozitív példát jelentenek a fejlődni kívánó piaci szereplők számára. A Superbrands kiválasztás során a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat jó hírét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját. A Business Superbrand státus megerősíti továbbá a brand pozícióját, növeli presztízsét és megkülönbözteti a márkát versenytársaitól. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.

Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak a Lidl Magyarország, hanem partnerek, a vásárlók számára is, amely garanciát nyújt arra, hogy egy megbízható élelmiszerlánc minőségi termékeit és szolgáltatásait választják.

Kapcsolódó cikkeink