Szuper márkává vált a Lidl Magyarországon is
Első alkalommal kapott Superbrands és Business Superbrands kitüntetést a hazánkban 2004 óta működő Lidl Magyarország. A független szakértői bizottság a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisából „Élelmiszerláncok” kategóriában 15 nagy márkát vizsgálva választotta a legjobbnak Lidl-t 2012-ben.
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl jelenleg hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. Országszerte jelenleg 152 Lidl áruház működik, amely mintegy 3200 embernek biztosít munkalehetőséget.
„Legfontosabb érték számunkra vásárlóink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk: széles áruválasztékkal, minőségi termékeinkkel, melyet egyre több hazai beszállító bevonásával kívánunk megvalósítani. A díj számunkra ezen törekvéseink elismerését jelenti.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A cég vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. Arra törekednek, hogy akciós termékeik az akciós időszak teljes időtartamában a vásárlók rendelkezésére álljanak, továbbá, hogy egy-egy terméktípusból a lehető legszélesebb választékot biztosítsák, mindezt a lehető legrövidebb sorbanállási idővel, tiszta eladótérrel, mindig friss termékekkel, helyben sütött pékáruval. „A kitüntetést fontos állomásnak tartjuk, de nem elégszünk meg ennyivel: azon dolgozunk, hogy vásárlóink igényeihez igazodva folyamatosan tovább fejlődjünk.”- tette hozzá Grósz Jenő.
A Superbrands program célja olyan kiemelkedő márkák bemutatása, amelyek pozitív példát jelentenek a fejlődni kívánó piaci szereplők számára. A Superbrands kiválasztás során a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat jó hírét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját. A Business Superbrand státus megerősíti továbbá a brand pozícióját, növeli presztízsét és megkülönbözteti a márkát versenytársaitól. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.
Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak a Lidl Magyarország, hanem partnerek, a vásárlók számára is, amely garanciát nyújt arra, hogy egy megbízható élelmiszerlánc minőségi termékeit és szolgáltatásait választják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >