Szuper márkává vált a Lidl Magyarországon is
Első alkalommal kapott Superbrands és Business Superbrands kitüntetést a hazánkban 2004 óta működő Lidl Magyarország. A független szakértői bizottság a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisából „Élelmiszerláncok” kategóriában 15 nagy márkát vizsgálva választotta a legjobbnak Lidl-t 2012-ben.
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl jelenleg hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. Országszerte jelenleg 152 Lidl áruház működik, amely mintegy 3200 embernek biztosít munkalehetőséget.
„Legfontosabb érték számunkra vásárlóink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk: széles áruválasztékkal, minőségi termékeinkkel, melyet egyre több hazai beszállító bevonásával kívánunk megvalósítani. A díj számunkra ezen törekvéseink elismerését jelenti.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A cég vásárlói visszajelzések alapján folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. Arra törekednek, hogy akciós termékeik az akciós időszak teljes időtartamában a vásárlók rendelkezésére álljanak, továbbá, hogy egy-egy terméktípusból a lehető legszélesebb választékot biztosítsák, mindezt a lehető legrövidebb sorbanállási idővel, tiszta eladótérrel, mindig friss termékekkel, helyben sütött pékáruval. „A kitüntetést fontos állomásnak tartjuk, de nem elégszünk meg ennyivel: azon dolgozunk, hogy vásárlóink igényeihez igazodva folyamatosan tovább fejlődjünk.”- tette hozzá Grósz Jenő.
A Superbrands program célja olyan kiemelkedő márkák bemutatása, amelyek pozitív példát jelentenek a fejlődni kívánó piaci szereplők számára. A Superbrands kiválasztás során a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, a márka reputációját, a vállalat jó hírét, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját, márkastratégiáját. A Business Superbrand státus megerősíti továbbá a brand pozícióját, növeli presztízsét és megkülönbözteti a márkát versenytársaitól. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.
Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak a Lidl Magyarország, hanem partnerek, a vásárlók számára is, amely garanciát nyújt arra, hogy egy megbízható élelmiszerlánc minőségi termékeit és szolgáltatásait választják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >