Született brit
A kampány egy új termék, a Carling Cider bevezetésére született, és 2014. július 10. és július 24. között találkozhatott vele a vásárló a SPAR és a CBA üzleteiben.
A kampány célja a vásárlók figyelmének felkeltése és a kipróbálás generálása mellett a márka ismertségének növelése, az új termék imázsának megalapozása, valamint a kategóriából való kiemelkedés volt, volumengenerálással.
A promóció az in-store kommunikációban áttörést valósított meg: a televízióból jól ismert Carling British Cider markáns reklámfilmjének bolti környezetben való
megjelenítésével digitalizálta az eladáshelyi reklámokat.
Az erőteljes eladáshelyi kommunikációt jellemzi, hogy 31 Interspar áruházban 31 db dupla digitális torony és 28 db polckártya, a top 28 CBA üzletben 28 db ad-pulse digitális polckártya került kihelyezésre.
Összességében közel 5 millió vásárlót ért el így a márka üzenete. Köztük többségben voltak a 26–40 év közötti férfiak.
Az eredmények önmagukért beszélnek: a termék júniusról júliusra megduplázta piacrészét, a Carling 1 SKU-val 13,3% volumenrészesedést ért el a konkurensek 12 és 6 termékvariánsa mellett. A SPAR és a CBA az aktivitás hónapjában értékesítette az egész éves Carling volumenének 25%-át.
A díjat Ertl Erzsébet, a Win-Store korábbi ügyfélkapcsolati vezetője vette át. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >