Született brit
A kampány egy új termék, a Carling Cider bevezetésére született, és 2014. július 10. és július 24. között találkozhatott vele a vásárló a SPAR és a CBA üzleteiben.
A kampány célja a vásárlók figyelmének felkeltése és a kipróbálás generálása mellett a márka ismertségének növelése, az új termék imázsának megalapozása, valamint a kategóriából való kiemelkedés volt, volumengenerálással.
A promóció az in-store kommunikációban áttörést valósított meg: a televízióból jól ismert Carling British Cider markáns reklámfilmjének bolti környezetben való
megjelenítésével digitalizálta az eladáshelyi reklámokat.
Az erőteljes eladáshelyi kommunikációt jellemzi, hogy 31 Interspar áruházban 31 db dupla digitális torony és 28 db polckártya, a top 28 CBA üzletben 28 db ad-pulse digitális polckártya került kihelyezésre.
Összességében közel 5 millió vásárlót ért el így a márka üzenete. Köztük többségben voltak a 26–40 év közötti férfiak.
Az eredmények önmagukért beszélnek: a termék júniusról júliusra megduplázta piacrészét, a Carling 1 SKU-val 13,3% volumenrészesedést ért el a konkurensek 12 és 6 termékvariánsa mellett. A SPAR és a CBA az aktivitás hónapjában értékesítette az egész éves Carling volumenének 25%-át.
A díjat Ertl Erzsébet, a Win-Store korábbi ügyfélkapcsolati vezetője vette át. n
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >