Szükség van rájuk: Vállalatok és mecénások a művészetért!
Ötödik alkalommal mutathatják meg az üzleti és művészeti élet szereplői, hogy miként is gondolkodnak az együttműködéseikről, miként jelentkezhet az innováció, az értékmegóvás és fenntartható működés a két szektor találkozásában.
Az Art is Business Díj célja, hogy kiemelje és megmutassa azon forprofit és kulturális gondolkodókat, akikre egyre nagyobb szükség van a művészeti területen; továbbá azok példáin keresztül erősítse meg a nyitott és értékek mentén gondolkodókat abban, hogy rendkívüli jelentősége van a két terület találkozásának. Az elmúlt években többek között a Mastercard, a Magyar Telekom, a B.Braun Magyarország, a KPMG, a BMW Magyarország, az Intelligent Power Solutions, a Vylyan Borbirtok és Pincészet, valamint fontos mecénások lettek kitüntetettek. 2023-ban új díjkategóriákkal bővül az Art is Business Díj: külön fogalmazza meg az innovatív művészeti projektek és a felelős vállalati vezetők kiemelését; valamint idéntől az elmúlt évek díjazottjai közül többen is erősítik a kuratóriumot és a bíráló testületet. A megújuló Art is Business Díj jelentkezési és jelölési időszaka szeptember középén zárul.
Az Art is Business olyan értékteremtő és -megóvó platform, amely lehetőséget kínál arra, hogy a művészeti és az üzleti gondolkodók találkozzanak és együttműködéseket hozhassanak létre. Ennek egyik legfontosabb állomása az Art is Business Díj, amelyet 2019 óta hirdet meg azzal a szándékkal, hogy az adott év kiemelkedő cégeit, magánembereit és művészeti szereplőit elismerje.
Az előző években többek között olyan magánemberek, vállalatok és városok érdemelték ki a díjat, mint Dinyés Dániel zeneszerző, Gergye Krisztián táncművész, Horgas Eszter fuvolaművész, Polgár András, Egri Orsolya, Radnóti Zsuzsa és Rényi Andrea mecénások, a B.Braun Magyarország, a BMW Magyarország, az Intelligent Power Solutions, a KPMG, a Magyar Telekom, a Mastercard, a Vylyan Pincészet, valamint Pécs és Nyíregyháza.
„Nem akarom túlértékelni a díj jelentőségét, de azt gondolom, hogy ma Magyarországon mindennél fontosabb felmutatni és kiemelni azokat, akik igenis hisznek az »art-and-business« gondolkodásban, együttműködéseket hoznak létre és hitelesen képviselik az értékalapú gondolkodást ebben a közösségben is. Ezzel a díjjal szeretnénk bebizonyítani, hogy akármilyen nehézségek is jelentkeznek, vannak, akik bástyaként állnak és bízhatunk bennük. Egyre nagyobb szükség van rájuk!”
– jegyezte meg Balogh Máté András, az Art is Business Egyesület vezetője.
2023-ban a díj megújul, az eddigi pályázati és kiválasztási metódus frissül, a fókuszterület bővül; a díj odaítéléséről több szakterületet képviselő kuratórium dönt.
A bírálóbizottság tagjai: Bíró Árpád, az Örkény Színház marketing- és kommunikációs vezetője; Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing és kommunikációs vezetője; Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs és értékesítési vezetője; Jávor Zsófia, a MÜPA PR és kommunikációs tartalomfejlesztési vezetője; Juhász Dóra, a MOME brand és kommunikációs igazgatója; Misetics Mátyás, a MITTE Communications kreatív igazgatója; Horn Péter, a BBraun Magyarország vezérigazgatója; Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing és kommunikációs vezetője; Rényi Andrea, a Zeneakadémia támogatója; Salgó András, a BMW Magyarország kommunikációs vezetője; Dr. Vasas Norbert, a Győri Balett támogatója
Pályázati díjkategóriák: Vállalati kategória, Vállalati és művészeti projekt kategória, Innovatív művészeti kezdeményezés kategória, Forprofit mecénás kategória, Felelős vállalati vezető kategória
A pályázat kiemelt szereplőit az Art is Business decemberi lapszámában mutatják be a szervezők, és a legjobbakat díjátadó gála keretében ünneplik meg december közepén.
Az idei pályázat benyújtásának határideje: 2023. szeptember 15. éjfél
Kapcsolódó cikkeink
Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >