Szükség van rájuk: Vállalatok és mecénások a művészetért!
Ötödik alkalommal mutathatják meg az üzleti és művészeti élet szereplői, hogy miként is gondolkodnak az együttműködéseikről, miként jelentkezhet az innováció, az értékmegóvás és fenntartható működés a két szektor találkozásában.
Az Art is Business Díj célja, hogy kiemelje és megmutassa azon forprofit és kulturális gondolkodókat, akikre egyre nagyobb szükség van a művészeti területen; továbbá azok példáin keresztül erősítse meg a nyitott és értékek mentén gondolkodókat abban, hogy rendkívüli jelentősége van a két terület találkozásának. Az elmúlt években többek között a Mastercard, a Magyar Telekom, a B.Braun Magyarország, a KPMG, a BMW Magyarország, az Intelligent Power Solutions, a Vylyan Borbirtok és Pincészet, valamint fontos mecénások lettek kitüntetettek. 2023-ban új díjkategóriákkal bővül az Art is Business Díj: külön fogalmazza meg az innovatív művészeti projektek és a felelős vállalati vezetők kiemelését; valamint idéntől az elmúlt évek díjazottjai közül többen is erősítik a kuratóriumot és a bíráló testületet. A megújuló Art is Business Díj jelentkezési és jelölési időszaka szeptember középén zárul.
Az Art is Business olyan értékteremtő és -megóvó platform, amely lehetőséget kínál arra, hogy a művészeti és az üzleti gondolkodók találkozzanak és együttműködéseket hozhassanak létre. Ennek egyik legfontosabb állomása az Art is Business Díj, amelyet 2019 óta hirdet meg azzal a szándékkal, hogy az adott év kiemelkedő cégeit, magánembereit és művészeti szereplőit elismerje.
Az előző években többek között olyan magánemberek, vállalatok és városok érdemelték ki a díjat, mint Dinyés Dániel zeneszerző, Gergye Krisztián táncművész, Horgas Eszter fuvolaművész, Polgár András, Egri Orsolya, Radnóti Zsuzsa és Rényi Andrea mecénások, a B.Braun Magyarország, a BMW Magyarország, az Intelligent Power Solutions, a KPMG, a Magyar Telekom, a Mastercard, a Vylyan Pincészet, valamint Pécs és Nyíregyháza.
„Nem akarom túlértékelni a díj jelentőségét, de azt gondolom, hogy ma Magyarországon mindennél fontosabb felmutatni és kiemelni azokat, akik igenis hisznek az »art-and-business« gondolkodásban, együttműködéseket hoznak létre és hitelesen képviselik az értékalapú gondolkodást ebben a közösségben is. Ezzel a díjjal szeretnénk bebizonyítani, hogy akármilyen nehézségek is jelentkeznek, vannak, akik bástyaként állnak és bízhatunk bennük. Egyre nagyobb szükség van rájuk!”
– jegyezte meg Balogh Máté András, az Art is Business Egyesület vezetője.
2023-ban a díj megújul, az eddigi pályázati és kiválasztási metódus frissül, a fókuszterület bővül; a díj odaítéléséről több szakterületet képviselő kuratórium dönt.
A bírálóbizottság tagjai: Bíró Árpád, az Örkény Színház marketing- és kommunikációs vezetője; Fehér Zsuzsanna, a Ludwig Múzeum marketing és kommunikációs vezetője; Hóbor Helga, a Nemzeti Táncszínház kommunikációs és értékesítési vezetője; Jávor Zsófia, a MÜPA PR és kommunikációs tartalomfejlesztési vezetője; Juhász Dóra, a MOME brand és kommunikációs igazgatója; Misetics Mátyás, a MITTE Communications kreatív igazgatója; Horn Péter, a BBraun Magyarország vezérigazgatója; Liptay Gabriella, a KPMG Magyarország marketing és kommunikációs vezetője; Rényi Andrea, a Zeneakadémia támogatója; Salgó András, a BMW Magyarország kommunikációs vezetője; Dr. Vasas Norbert, a Győri Balett támogatója
Pályázati díjkategóriák: Vállalati kategória, Vállalati és művészeti projekt kategória, Innovatív művészeti kezdeményezés kategória, Forprofit mecénás kategória, Felelős vállalati vezető kategória
A pályázat kiemelt szereplőit az Art is Business decemberi lapszámában mutatják be a szervezők, és a legjobbakat díjátadó gála keretében ünneplik meg december közepén.
Az idei pályázat benyújtásának határideje: 2023. szeptember 15. éjfél
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >