Szövetségben az óriásplakátcégek
Stratégiai szövetséget kötött november végén hat magyarországi reklámcég. A külterületi reklámfelületek értékesítésével foglalkozó vállalkozások a megrendelők jobb kiszolgálása és a hatékonyabb működés miatt léptek szövetségre, ami egyelőre az összehangolt értékesítésben nyilvánul meg.
A hat vállalkozás, az Europlakat, az EuroAWK, a Pont Reklám, az ESMA-QIB, a Mahir City Poster és az Avenir, összesen több mint 15 ezer óriásplakáthely felett rendelkezik országszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Riasztó jelek a földeken: aszály sújtja a kukoricát, a búzánál még van remény
A szakértők szerint a kukoricaállomány már most tragikus képet mutat,…
Tovább olvasom >