Szószok a rács mögül
Tevékenysége során minden vállalkozás szembe kerül legyőzhető nehézségekkel, de a röghöz kötöttség a JailHouseFire csípős szószok gyártói számára nem ilyen. Mert ahogy a termék neve már jelzi is (Börtöntűz), azt egy enyhe fokozatú floridai büntetés-végrehajtó intézet lakói készítik – méghozzá 3 változatban is. A forgalmazók nemhogy nem magyarázkodnak a termékek eredetét illetően, inkább olyan szlogenekkel „marketingelik” azokat, hogy „Nagyon halálos”, „Nincs menekülés”, vagy éppen „Az ízlelőbimbók gyilkosa”. Az egyébként az érdekes származása folytán ismert és keresett szószokat csak az interneten lehet megrendelni, a belőlük származó hasznot pedig börtönön belüli programok szervezésére fordítják. Általános tanulság? Annyi biztosan van, hogy azt, ami nem egyedi, amihez sztorit is lehet fűzni (akárcsak a sommelier munkája során), azt könnyebb eladni, a termékből pedig könnyebb márkát teremteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >