Szörnynövekedés
A Monster üdítőitalok gyártója a Monster Corporation 8,5 százalékkal 680,2 millió dollárra növelte eladásait az év első három hónapjában. A Monster tavaly év végén kötött megállapodást a Coca-Colával, melynek értelmében világszerte szélesebb körben forgalmazhatja termékeit. A Coca-Cola nyáron vásárolta fel a Monster Corporation 17 százalékát 2,15 millió dollárért.
A terjeszkedés azonban nem áll le, júniusig szeretnék bemutatni a Monster-termékeket az új-zélandi és az ausztrál vásárlóknak is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >