Szörnynövekedés
A Monster üdítőitalok gyártója a Monster Corporation 8,5 százalékkal 680,2 millió dollárra növelte eladásait az év első három hónapjában. A Monster tavaly év végén kötött megállapodást a Coca-Colával, melynek értelmében világszerte szélesebb körben forgalmazhatja termékeit. A Coca-Cola nyáron vásárolta fel a Monster Corporation 17 százalékát 2,15 millió dollárért.
A terjeszkedés azonban nem áll le, júniusig szeretnék bemutatni a Monster-termékeket az új-zélandi és az ausztrál vásárlóknak is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >Diákmunka-trendek 2025: milyen bérekre számíthatnak a dolgozó diákok?
Az idei minimálbér-emelés a diákbérekre is jelentős hatással van, miközben…
Tovább olvasom >