Szörnynövekedés
A Monster üdítőitalok gyártója a Monster Corporation 8,5 százalékkal 680,2 millió dollárra növelte eladásait az év első három hónapjában. A Monster tavaly év végén kötött megállapodást a Coca-Colával, melynek értelmében világszerte szélesebb körben forgalmazhatja termékeit. A Coca-Cola nyáron vásárolta fel a Monster Corporation 17 százalékát 2,15 millió dollárért.
A terjeszkedés azonban nem áll le, júniusig szeretnék bemutatni a Monster-termékeket az új-zélandi és az ausztrál vásárlóknak is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Virtuális egészségügyi szolgáltatást indít az amerikai Publix
Egy online egészségügyi kérdőív kitöltésével az ügyfelek időpont nélkül juthatnak…
Tovább olvasom >A 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal
Továbbra is a ténylegesnél jóval magasabb inflációt érzékelnek a fiatalok…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >