Szörnynövekedés
A Monster üdítőitalok gyártója a Monster Corporation 8,5 százalékkal 680,2 millió dollárra növelte eladásait az év első három hónapjában. A Monster tavaly év végén kötött megállapodást a Coca-Colával, melynek értelmében világszerte szélesebb körben forgalmazhatja termékeit. A Coca-Cola nyáron vásárolta fel a Monster Corporation 17 százalékát 2,15 millió dollárért.
A terjeszkedés azonban nem áll le, júniusig szeretnék bemutatni a Monster-termékeket az új-zélandi és az ausztrál vásárlóknak is.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >