Szórakoztatva okítanak a gyerekmárkák
Napjaink egyik legnagyobb kihívása a szülők számára az egészséges életmód biztosítása gyermekeiknek, aminek szerves részét képezi az egészséges táplálkozás. Az egészségnevelésben fontos szerepet játszanak az oktatási intézmények, az óvodák és az iskolák, de a gyermekeknek szóló márkák is egyre inkább segítenek ebben.A SIÓ-ECKES Kft. számára az egyik stratégiailag kiemelt fontosságú terület a gyermekeknek szánt termékek fejlesztése.
– Ez több kihívást is magában hordoz – mondja Zarándy Katalin, a SIÓ-ECKES marketingigazgatója. – Egyrészt, hogy az egészséges életmódra nevelést minél korábban kell megkezdeni ahhoz, hogy felnőtt korra az ember élete részévé váljon, másrészt pedig azt, hogy fokozott figyelemmel és gondossággal kell az innovációs munka során olyan, a gyermekek részére ajánlható termékeket előállítani, amelyek kiváló minőségűek, ugyanakkor kielégítik mind a gyermek, mind a szülő igényeit.
Vitatigris – nem csak a polcokon
A SIÓ által használt alapanyagok és előállítási módszerek lehetővé teszik, hogy kiváló minőségű és összetételű termékek kerüljenek a gyerekekhez, családokhoz. A kizárólag természetes alapanyagokból készülő SIÓ VitaTigris Gyümölcspüré tökéletesen megtestesíti mindazt, amit az Eckes-Granini Group vall: „A gyümölcs legjavát adjuk az élvezetes és egészséges élethez”. A SIÓ VitaTigris Gyümölcspüré sem hozzáadott cukrot, sem tartósítószert, sem mesterséges színezéket nem tartalmaz.
A fenti programokon és azon túlmenően, hogy termékeik az egészséges táplálkozás alapelveinek is megfelelnek, nagyon fontosnak tartják, hogy az eladási pontokon kívül is találkozzanak a gyerekek velük. A SIÓ VitaTigris számos gyermekprogramon személyesen is részt vesz.
A gyermekeknek készülő termékek esetén nagyon fontos, hogy a hagyományos értékesítési pontokon felül azokon a helyeken is megjelenjenek, ahol a gyerekek közvetlenül találkozhatnak vele, és akár ők maguk hoznak kisebb jelentőségű vásárlói döntést. Ezek a helyek a gyorsétteremláncok, valamint idesorolhatók az iskolabüfék is. Mivel a SIÓ-ECKES felismerte, hogy ezekben a csatornákban is szükséges az egészséges élelmiszerkínálat megteremtése, már a gyümölcspüré piaci bevezetésének első pillanatától megtalálható a termék számos egységben országszerte.
Olyan programokat is működtetnek (többek közt a Köszönjük, SIÓ! Iskolatáska Programot, a Gondolkodj Egészségesen! Gyümölcskaland játékot), amelyek tágabb közösségekhez eljutva fejtik ki gondolatformáló, egészségnevelő hatásukat.
Játékos orrfújás
Nem csupán az élelmiszergyártók törődnek kitüntetett módon a gyerekek egészségével. Egyre több non-food márkának van gyermekvariánsa – ilyen például az SCA Hygiene Products Kft. által forgalmazott Zewa is, amelynek Zewa kids termékcsaládját Nagy Réka regionális termékmenedzser mutatta be.
A puha, dobozos Zewa Zoo box papír zsebkendők 3-féle kihajtható, vidám állatfigurát ábrázoló zsebkendőtartóval kaphatók, amelyek új barátokként népesítik be a gyerekszobát és segítenek játékosabbá tenni az orrfújást. A három rétegű dobozos papír zsebkendő optimális kihelyezés esetén könnyedén felkelti a gyermekek érdeklődését, és ezáltal vásárlásra ösztönzik szüleiket.
A 10×9 darabos 4 rétegű papír zsebkendő csomagolását is kis állatok díszítik.
– Évente szeretnénk a figurákat cserélni, és új dizájnnal jelentkezni – mondja Nagy Réka. – Ez azért is fontos, mert a kiszerelés az állatfigurák megjelenítése mellett egyéb információt is tartalmaz az állat életvitelével kapcsolatban: például, hogy hány órát alszik, mennyit eszik.
A gyermekekkel való közvetlen találkozást segíti elő a nyári időszakban megrendezésre kerülő Gyereksziget, ahol „Zewa világ” néven léphetünk be a gyermekek világába, és játékos formában ismerhetjük meg az igényeiket, álmaikat, amiket aztán összhangba hozunk a polcokon található termékkel.
Sz. K.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >